Kommentarer til projekt: Fra lade til opvarmet værksted

Her samles kommentarer til projektet: Fra lade til opvarmet værksted

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh

Morten

Her samles kommentarer til projektet: Fra lade... Vis hele indlægget
55 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det skal blive godt :D Og så er det tilladt at komme med ideer og tanker, hvis man ser noget hvor man tænker hvorfor? eller var det ikke smartere med.. ;)

Mvh

Morten

God arbejdslyst. Har selv endevendt 130 kvm. svinestald til klubværksted for BMGB.dk - husk at opmåle præcis hvor du placerer gulvvarmen, (til montage lift mv.)

Hos BMGB.dk har vi plads til mange flere... :-)
Tak :) Ja det med gulvarme og lift har jeg allerede tænkt på, det hele bliver målt om og tegnet ned :) Det ser også godt ud det du har fået lavet, flot arbejde! :)

Mvh

Morten

Det ser fint ud.skal værkstedet være i bagerste ende af bygningen eller der hvor der er port ? Du har ordentlig fået maset nogle ting derind siden det første galleri ;-)
Tak, de var sq lidt tunge at få på plads ene mand :D Det skal være i delen bag væggen, så ja den bagerste. Hehe nej oversigts billedet fra første galleri, er fra da jeg købte huset, så det gælder ikke ;) Jeg er ved at løbe tør for plads, har gemt alt for mange bjælker bla.. Samler gen du ved ;)

Mvh

Morten

Annonce
Det med samler-genet kender jeg godt, jeg synes det er særligt slemt når man er igang med at bygge, så er man Ikke meget for at smide noget ud :-) Vi glæder os til at se når der sker mere.
Det med samler-genet er vist helt generelt for LDS-ere ;-) - det siger fruen ihvertfald til mig :-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jamen smider man noget ud, går der 14 dage, så står man liiige og skal bruge det, det er ikke 14 dage siden jeg oplevede det sidst :D

Mvh

Morten

Det ser godt ud. Laver du en dør ud til resten af laden, så du kan bruge den som lager. ;)

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Tak, der kommer snart flere billeder :D Ja der kommer en dør ind til laden, så man ikke skal åbne en hel port og lukke alt varmen ud hver gang :)

Mvh

Morten

Der er yderligere 35 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også