Kommentarer til projekt: Et sæt køkkenhøjttalere.

Her samles kommentarer til projektet: Et sæt køkkenhøjttalere.

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Her samles kommentarer til projektet: Et sæt... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
det ser sq virkeligt godt ud...Hvad brugte du til at polere dem op med? hvis jeg må spørge
Jeg har ikke lavet nogen beregninger, men bare lavet nogle "æsker" som jeg syntes de skulle se ud. Det er fuldtone enheder, uden delefilter, så de kræver ikke det store. Har også "bare" fyldt dæmpe vat i til jeg syntes det var nok. Da vores køkken anlæg består af et billigt Sony kompakt anlæg på sølle 2x15 watt, vil de højttalere aldrig komme i nærheden af at spille deres max. Jeg har brugt Slipol og noget Alaska lakforsegler (som engnetlig er til biler)...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Som jeg før har sagt, du er ikke skvattet af en vogn Henrik, snarere sparket af. :-)
Jeg er dybt imponeret! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er edermame godt lavet! Super flot... Hvis bare de lyder halvt så godt som de ser ud ;-)

/Jan
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det gør de.. jeg har været alene hjemme i dag, og så fik jeg sparket lidt til dem (så meget som anlægget på 2x15w nu kan sparke) og de lyder faktisk fint. Nu hænger de jo i køkkenet, hvor der er en masse hårde overflader, men jeg er rimeligt tilfreds med bassen, som er en klar forbedring i forhold til hvad de gamle æsker kunne præstere.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hvilken spartel bruger man til at bygge højttalere ?
Hvilken spartel bruger man til at bygge højttalere ?
Jeg har brugt plastik træ (fordi jeg havde det) til det indledende, og til det fine har jeg brugt almindelig hvid snedkerspartel masse.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Har du et link til enhederne? Jeg overvejer at dreje nogle højtalere nemli.
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også