Kommentarer til projekt: 1968 MF 135 Multi Power

Her samles kommentarer til projektet: 1968 MF 135 Multi Power

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: 1968 MF 135... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Havnen1. Jeg havde det samme problem med mit multi power, det var selve den flerpladekobling der sidder i gearkassen der var slidt op, det var derfor gearkassen blev splittet ad. Det kan osse være din oliepumpe til multi poweret der er slidt. :-)
Hej Briggs. Jamen det er da ikke utænkeligt at der blir brug for en expert :O) Multi power pumpen, den sidder i bagtøjet ikke ? Og for at komme derned så skal sædet og top-flangen af, den hvor liftarmene er monteret ? Vh Henrik
Jo det er korrekt. Men inden du skiller den ad skal du måle olietrykket. Du kan evt. ringe til mig på 20 61 64 24
Jo det er korrekt. Men inden du skiller den ad skal du måle olietrykket. Du kan evt. ringe til mig på 20 61 64 24
ja man må sgu sige, at du laver er iorden du har da vist osse spredt dig over nogle bredde emner(biler,motorer ,traktorer )men fint arbejde er det sgu

moris 1000

mf er bare den bedste maskine der fins på mærket mig og min far har mf 165 og en 285
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis