Nå endeligt lykkedes det, nu kan jeg uploade billederne, og jeg ville sætte kæmpe meget pris på hvis der er en af jer hajer der ku tegne og fortælle lidt for mig fordi jeg er ikke sikker på hvordan den sk.. dimmer skal tilsluttes.
seriøst det er første gang jeg forsøger på et sådanne projekt, og jeg vil helst ik brænde lamperne af så hvis der er en af jer der 100% sikkert ved hvilkven ledning der skal hvorhen ville jeg sætte stor pris på en god forklaring som en som mig uden erfaring herom kan forstå...
p.s. tak for hjælpen indtil videre, det er virkeligt fedt at i gider brug jeres tid!!
- men da forslagene ikke er ens bliver man jo i tvivl..
det her er nok ik rigtigt, men de to ledninger der går fra driveren til Dimmeren er de eneste ledninger fra driveren. Som jeg har forstået det så skal de øverste 2 (blå&rød) ik sidde der men der skal istedet sættes en ledning der fører strømmen fra vægen, men hvor skal den ledning som normalt er den hvor man fører strømmen ind i driveren så sættes hen....?
Her kan i se Dimmerens originale schematic fra producenten, og det aller sidste billede er et som sælgeren sendte mig hvor de prøvede at forklare mig hvad der skulle hvor. Da jeg ik helt forstod det de skrev har jeg tegnet med rødt og sort derpå med spørgsmål, som jeg aldrig rigtig fik noget svar på....
Mn det håber jeg jo at i kan hjælpe mig med....?