Kommentarer til artikel: Støb betontrappen selv

Her samles kommentarer til artiklen: Støb betontrappen selv

Kommentarer vises både her og under artiklen.

Mvh. AllanE
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej AllanE.
Hvor er artiklen? hvis jeg klikker på linket kan firefox ikke finde den. Hvis jeg beder om at åbne i nyt faneblad kommer jeg til en eller anden spilleside?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Håber du vinder! Det har du fortjent

Men ærgerligt at man SKAL give Silvan adgang til sin Facebook-profil for at stemme!! Det afholder nok mange fra at gøre det, desværre.

Mvh. AllanE
Ret ukonventionel løsning! Hvordan kom du på den ide? Af praktiske årsager? Det havde jo ligget lige til højrebenet at lave trinene i træ. Men også traditionelt og måske en smule kedeligt. Det er ikke ret tit man ser så luftig en konstruktion i beton - rigtig god løsning i forhold til lysindfald 👍

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
Annonce
Hvor er det ærgerligt at de har valgt facebook til at afholde afstemningen. Ikke kun fordi de så åbenbart vil have adgang til kontiene men ogå fordi at det jo helt sikkert vil være de deltagere i konkurrencen som har flest venner på facebook som komme i silvans finale.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Thumbs up

"Overvej på det kraftigste, hvordan du får monteret sådan et trin, inden du giver dig igang med at støbe det"

Ja, de kan være lidt tunge. Har selv støbt nogle trin til en ydertrappe. Hvordan har akustikken det? 

 

Akustikken har det vist nok fint. Det er ikke noget jeg har lagt mærke til.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis