Tandhjul

Hej.  Er der nogen her på siden der ved hvor man kan købe enkelte tandhjul, gerne i plastik eller aluminium eller andet materiale. Jeg mangler 4 små tandhjul i størrelse 72 - 66 - 52 - 33 tænder. Alle tandhjulsfirmaer er i dag nogle store firmaer som kun har interesse i store produktioner.


VH
Hej.  Er der nogen her på siden der ved hvor man... Vis hele indlægget
46 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Gregersen. Det var da et fint tilbud, jeg vil prøve om jeg kan finde ud af de ting du ønsker.

VH
Hvis tandhjulene skal køre sammen med de eksisterende tandhjul på drejebænken, så skal du finde ud af hvilke slags tandhjul det er (modul)

Vi prøver igen, i morgen --
Ja jeg ved godt at der er noget med modul som formentlig har noget med størrelse at gøre, men hvordan finder man ud af hvad modul de tandhjul er som jeg allerede har.

VH
Hej Je_ns. Så vidt jeg kan finde ud af ved hjælp af det øverste link = mobra produktoversigt, så er mine hjul Modul 1 men mine hjul er kun 8 mm brede men det passer med diameteren når jeg feks måler et 50 tand hjul så er diameteren 52 mm så det er nok modul 1.

VH
Til J Håndstad. Nej jeg har desværre ikke materialerne, det bliver jo nogle store runde emner at skulle have så derfor var det bedst hvis jeg kunne købe dem færdige.

VH
Ja bredden betyder ikke noget i denne sammenhæng..
Du kan jo evt tjekke, med en tandhjul med et andet tandantal, hvis det også passer så er du helt sikker på det er modul 1.

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg har tjekket med både 40 - 50 - og 60 og de passer allesammen

VH
Skal det helst være messing ?
Der er yderligere 26 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis