Åbning af renselem på faldstamme

Godaften og glædelig J dag

Jeg har et toilet både på 1. salen og i stueetagen, samme faldstamme. Men de har lidt problemer med at synke vandet i perioder. Tidligere har det hjulpet at spule (dele?)brønden fri for... diverse, tror jeg er et godt ord  

Men tænker om man måske skulle prøve at skrue renselemmen af, og se hvordan der så ud derinde..?? Eller hvad 

Selve brønden er et forfærdeligt stort "hul" synes jeg, og det ser ikke rigtigt ud som om der er noget særligt fald?? Er det sådan det skal være?

Jeg kan evt tage nogle billeder i morgen  

på forhånd tak

Teach me how it works - Chris K
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ville være rart med billeder af brønden, for det er sjældent at faldstammen er stoppet. Det vandrette stykke fra faldstammen og til brønden kan være mere eller mindre stoppet. Men kik først i brønden.

fase
Og så har du vel ikke teen age døtre, som ikke har lært at bind m.m. ikke bør skylles ud i toilettet.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

dobb. post

en gang mere dobb.

Jeps.. billeder selvfølgelig.. Men venter lige til det bliver lyst, he he ryger vandet fra bruser, hånd og køkkenvask samme sted hen?

Og nej, ingen børn, og eftersom det er mig selv der står med skidtet heller ikke noget jeg praktiserer

Annonce
ved godt jeg har lagt det op 3 gange.. men den skrev der var fejl.. kritisk endda.. de første to gange, men så da jeg skrev det 3. var de der pludselig allesammen.
ved ikk hvordan man sletter :/

Det kan også være at det skyller ud med for lidt vand. De fleste toiletter kan sættes til at spare på vandet, men det kan faktisk godt give problemer. Der skal en vis portion vand med, så toilet papir f.eks. ikke "strander" et sted hvor der ikke er alt for god fald.
Ved at tage låget af cisternen, kan vandmængde reguleres.

Har tænkt på lidt af det samme.. jeg bruger faktisk altid stort skyl, da "tisse skyllet" ligesom ikke er helt er nok..

Er der en faldstammeudluftning?

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Nej, den anden vej
Vidste ikke at man kunne udlufte faldstammen indtil for ganske nylig..
Hvordan og hvorfor gør man det egentlig?

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis