Åbning af renselem på faldstamme

Godaften og glædelig J dag

Jeg har et toilet både på 1. salen og i stueetagen, samme faldstamme. Men de har lidt problemer med at synke vandet i perioder. Tidligere har det hjulpet at spule (dele?)brønden fri for... diverse, tror jeg er et godt ord  

Men tænker om man måske skulle prøve at skrue renselemmen af, og se hvordan der så ud derinde..?? Eller hvad 

Selve brønden er et forfærdeligt stort "hul" synes jeg, og det ser ikke rigtigt ud som om der er noget særligt fald?? Er det sådan det skal være?

Jeg kan evt tage nogle billeder i morgen  

på forhånd tak

Teach me how it works - Chris K
Godaften og glædelig J dag Jeg har et toilet... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis det har hjulpet før at få spulet fra samlebrønd (ikke delebrønd), må det være det, der skal til endnu en gang. Det er umuligt at udtale sig præcist om, hvad der problemet hos dig uden at vide noget om, hvor meget fald der er på til- og afgang på dine rør. Derfor kan rådene nemt blive gætterier, der bygger på erfaringer om, hvad der kan være årsagen.

fase
Faldstammeudluftning er primært for at sikre at der ikke trækkes vand ud af kummen på en højereliggende etage end den hvor du hiver ud. En positiv sideeffekt kan være at der er bedre skyl, da der kan trækkes luft ind fra en udluftningsventil. En sådan bør i øvrigt placeres på tagryggen. De fås også til at gemme af vejen i skabe osv. men bliver den utæt vil der sprede sig en hyggelig dunst...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis