er det slut ?

Det virker, som om bådforum er ved at ebbe ud, hvorfor mon ? er svarene ikke gode, domineres det hele af en eller to personer, er svar noget svareren har læst et sted og er egne erfaringer ikke noget, som dur, og hurtigt bliver sablet ned af bedrevidende, det var tidligere et ret besøgt forum.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det virker, som om bådforum er ved at ebbe ud... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

rolig nu finnband, du er ikke ene om dine synspunkter. Jeg ved af erfaring at mange af de, som aldrig blev valgt med på sportshold, men var flittige i skolen, endte med bedre job's end de fleste af de andre, og dermed var magtforholdet vendt på hovedet. Ikke sjovt at søge arb. ved en, man havde trynet i skolen. Så alt det macho er for længst blevet overhalet af viden og tilpasningsevne. Se bare hvem vi bliver regeret af.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg fik lige en mail om, at der var svaret i et gammelt indlæg jeg havde skrevet i.
Det var så bare en reklame for en bestemt bådmotor.

Jeg blev træt af det krydsforhør man ofte kom i, når man svarede på et spørgsmål for at retfærdiggøre om jeg overhovedet havde ret til at svare eller jeg havde skrevet en løgn.

Samtidig hoppede flere og flere på facebook. Jeg har været en sejlbådsgruppe på facebook.

Når man har været på facebook et stykke tid, finder man hurtigt ud af hvem den kloge der ved alt er.

I meget gamle dage var det en professor det vidste ting.
Så var det dem der havde skrevet en afhandling på universitet
I dag er det Karin på facebook der har det evigt gyldige svar på alt.

Så jeg tror på at mange vil vende tilbage til div. fora.

Hvis man har skrevet i en tråd på facebook og et par dage efter lige vil tjekke hvad det var de andre skrev, så er det faktisk umuligt at finde.

Men hvis man søger på google så kommer der faktisk mange svar på disse sider.
Det vil sige at mange får oplysninger her, uden at skulle spørge endnu engang.

Ja det var mit lille bøvs.

Og dig Lynæs, du er stadig i min optik "sejlernes opslagsværk"


Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis