er det slut ?

Det virker, som om bådforum er ved at ebbe ud, hvorfor mon ? er svarene ikke gode, domineres det hele af en eller to personer, er svar noget svareren har læst et sted og er egne erfaringer ikke noget, som dur, og hurtigt bliver sablet ned af bedrevidende, det var tidligere et ret besøgt forum.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det virker, som om bådforum er ved at ebbe ud... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vil nogen hjælpe den herre, der er gået forkert ?

Finnband

Hey,, Jeg har lige taget mit liv op til revision ..... (njarhh ikke det hele, men en god del..)
Faktisk på grund af @ktm's indlæg...
Jeg savner de provokerende indlæg herinde
- det er sgu.. undskyld mit franske.. det, der giver liv hertil
Og nu er mit blodtryk desværre nået til.. stop.. jeg ville - og gør det.. skrive mere

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

det er tydeligt at høre at KTM aldrig har befundet sig i en mindre sejlbåd til havs i hård kuling , der vil jeg mene adrenalinen er heftig, HUSK man kan ikke stå af, eller køre ind til siden, og navigationen var ret vanskelig, VAR fordi man i dag kan anskaffe en kortplotter, så man kan se hvor man er, problemet kan så være at komme hen til målet for turen. de kæmpebåde man ser i dag har selvfølgelig alt i udstyr samt en kraftig motor og så er der nok ikke så meget adrenalin.

den første båd jeg sejlede landet rundt i , ingen kahyt ingen køjer, bare et kompas.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
ktm har tydeligvis ikke ret meget reel viden om hvordan børnehaver, børnehaveklasser og skoler fungerer.
Han har også en noget fortegnet opfattelse af det familiemønster som findes i danmark.
Dette forum er ikke det rigtige sted for ktm´s helt private teorier.

To ulykker kommer sjældent alene.
jeg synes nu alle har ret til en mening uden vi behøver at være enige

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Naturligvis Lynæs !
Men man kan vel godt forventes at holde sig til trådens emne.

Finnband
Med fare for en ordentlig røffel fra Finnband vil jeg alligevel komme med en kommentar her i forummet !!
Det som mange efterlyser (som bl.a. kom fra "håndværkeren") er jo lige sådanne indlæg som det der kommer fra KTM - jeg nyder sgu sådanne "spydigheder" fordi OVERDRIVELSE fremmer forståelsen ! og med det antal indlæg jeg har er jeg vel også "berettiget" til at ytre mig her selv om det er uden for emnet eller ???
Hilsner og et VÅGN OP alle sejlere (og andre ligeså) så forummet ikke opgives
Polobjørn (mangeårigt medlem (det ved KTM også) så han morer sig helt sikkert )

"AUTOELEKTRIKEREN"
Lige præcis Polobjørn!!
Det er min måde at skabe lidt rav i andedammen på, og det lykkes mig stort set altid at få en hel del reaktioner.
Jeg er lidt imponeret over, så lidt sans for humor mange politisk korrekte mennesker har. Hvorfor skal alt være så røvsurt og kedeligt?
Godt nok er jeg en gammel støder, men jeg holder dog stadig af et godt grin, især når politisk korrekte udstiller deres manglende sans for humor!!

Og når jeg nu er igang med at pisse de politisk korrekte af, så kan jeg jo lige så godt fortsætte!
Hvor meget tror I, At unge mennesker gider at høre på os mavesure gamlinger, der altid ved bedre, UDEN at ville fortælle, hvorfor vi evt. ved bedre?
Hvis vi vil have flere unge til at tage del i vores hobbies, så skal vi da lige netop gå med på deres tanker og ideer for, hvordan tingene evt. kunne gøres. Jeg er selv chokeret over, de vilde ombygninger af bilerne, de unge mennesker jeg oplever indenfor mit felt foretager. Men det tilkommer da aldrig mig, at fordømme, hvad de laver.
Lynæs nævner mine manglende erfaringer ud i søsporten og dens farer. Det har jeg heller aldrig nogen sinde gjort krav på at vide, vel Lynæs?

Men skal vi nu konkurrere i livsfarlige situationer, kan jeg da nævne, at det heller ikke er en ufarlig situation, at hænge i en strop med en 2 tons tung bil 15-20 meter nærmest lodret op i luften og håbe på at ens konstruktioner af materiellet holder. Det er ikke noget for en kylling som mig!!

Helt egoistisk kan vi jo også spekulere i, hvem der skal overtage vore både, biler og andet grej, når vi svækkes. Hvis vi med surhed og galde får jaget de yngre væk, er der jo lige netop ingen der vil købe vores grej.
Selv står jeg med en Land Rover, der skal have skiftet en gearkassse, hvilket jeg kun dårlig kan med mine efterhånden ganske gigtsvage hænder. Så er det jo heldigt, at jeg ikke har sparket til en flink, ung gut, som jeg har kendt i >10 år, som nu kan hjælpe mig med dette ret tunge arbejde.

Det var et meget godt indspark du der kom med Polobjørn! Det gav mig mod på at replicere, som jeg egentlig havde opgivet.
( Jeg har omsider fået klaret de sidste elektronikproblemer med min Land Rover! )

Med venlig hilsen
ktm

 

Kan godt lide ktm`s indlæg. Han går jo ikke efter en bestemt mand, han går efter en vis type mænd.
Man bestemmer jo selv om man vil føle sig truffet :-)

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Mig en ære at være en af dem et par debattører eller tre vist ikke bryder sig om.

Finnband
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis