Powerline Starter Kit.

Hej Alle.

Vi har først for nylig fået øjenene op for "filmstriben" Men hvis vi vil bruge min bærbare pc nede i stuen som forbindelse hakker det temmelig meget. Så tænkte jeg om det kunne være pga at det er en trådløs forbindelse at det var galt. Filmstriben advare mod trådløs forbindelse. Så så jeg den her https://www.conradelektronik.dk/Powerline-Starter-Kit-renkforce-PL500D-Duo-500-Mbit%2fs.htm?websale8=conrad-dk&pi=1299311 som jo forlænger gennem el-installationet så man kunne nøjes med et kort netværkskabel nede i stuen.

Men duer det? Er der nogen som kender det? og er 500Mbit/s hurtigt nok til en film i HD?


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej Alle. Vi har først for nylig fået øjenene op... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen.
Jeg kan godt se at lige nu er forbindelsen kun på 5,27. men jeg savner stadig at forstå hvor for en bedre computer så kan vise filmstriben. Det er heller ikke noget problem at se det med kabel til den stationære.
Jeg ville gerne teste nu men det koster en film hver gang og jeg kan kun st 2 om ugen.
Tak for alle svar

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Skrevet af kovas på 22-06-2016 22:31
Hej igen.
Jeg kan godt se at lige nu er forbindelsen kun på 5,27. men jeg savner stadig at forstå hvor for en bedre computer så kan vise filmstriben. Det er heller ikke noget problem at se det med kabel til den stationære.
Jeg ville gerne teste nu men det koster en film hver gang og jeg kan kun st 2 om ugen.
Tak for alle svar

Der ser du dit problem lige i en nødeskald.  

Du skal ikke stirre dig blind på din gamle computer. Du ved jo ikke om der var 8,7 Mbps eller 5,27 Mbps eller 3,9 Mbps til dit ADSL modem, den aften den nye computer var på besøg, vel ???  

Er du i tvivl om du kan få en højere hastighed, kan du prøve og taste din adresse ind på det her link: http://privat.tdc.dk/internet/ så får du syn for sagen. Alternativet kunne jo også være en 4G forbindelse som jeg har fået.

Mener at vide, TDC nu om dage levere et ADSL modem med indbygget router til deres kunder. Og på en 4G forbindelse er modemmet/"mobiltelefonen" også bygget sammen med en router som udbyder keverer. Det kan ikke andet end blive bedre/godt hvis du får en 20/2 ADSL eller 4G forbindelse.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tja.. os på "vandkanten" (som endda har så langt til vand, at det ikke er noget værd) vi kæmper med det samme. det er ikke "garanteret" - det er "måske opnåeligt".. og er man heldig, så trækker man det bedste, når man slutter til (vores erfaring er - uden af vi kan bevise - er, at dem med det bedste grej (de trækker måske lidt mere på linien??) og så får de fortrinsvis det bedste signal) .. bare erfaringsmæssigt.. Jeg har ingen belæg for denne udtalelse..(Og nej - jeg bliver ikke betalt af TDC - de "fuc.. det op ved os i går, selvom vi har den bedste service????forbindelse, de kan tilbyde.. (tak for ??))
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af Natur på 22-06-2016 23:56
Tja.. os på "vandkanten" (som endda har så langt til vand, at det ikke er noget værd) vi kæmper med det samme. det er ikke "garanteret" - det er "måske opnåeligt".. og er man heldig, så trækker man det bedste, når man slutter til (vores erfaring er - uden af vi kan bevise - er, at dem med det bedste grej (de trækker måske lidt mere på linien??) og så får de fortrinsvis det bedste signal) .. bare erfaringsmæssigt.. Jeg har ingen belæg for denne udtalelse..(Og nej - jeg bliver ikke betalt af TDC - de "fuc.. det op ved os i går, selvom vi har den bedste service????forbindelse, de kan tilbyde.. (tak for ??))

Hmm, du lyder ellers som en TDC sælger vil formulere sig, efter og have solgt dig noget skrammel der ikke virker.  

Vil deres skrammel ikke, truer du bare med og skifte selskab, så plejer de lynhurtigt og kunne finde en løsning der duer. Sådan fungerer det her i udkantsDK, nær vandet, tideligere ulverevir og frie parkeringspladser i angmas uden krav til en korrekt stillet parkeringsskive.    

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis