Private dagrenovation beholdere - er de mon "offentlige"..!

Er det din - min eller vores affaldsbeholder. Er det i orden af folk smider deres (usorteret) affald herunder hunde høm-høm poser i andres affaldsbeholdere. Ofte oplever vi at der knap nok er plads til vores eget restaffald (vi har affaldssortering) og konsekvensen kan blive at vi må til at anskaffe os en større affaldsbeholder til dagrenovation - hvilket koster ekstra, blot for at få plads til vores eget restaffald. Hvad er Jeres holdninger til problemet. ? Selv synes jeg det er lidt "bandit-agtigt" 

Ps. Affaldsbeholderene står inden for skel. 

(red) det er ikke høm-høm poserne der som sådan fylder - det er alt andent affald. Men en frisk hunde-bæ i bunden af en tom affaldsbeholder, er altså lidt træls - hvis man ikke lige har set den og smider en pose affald oven i - det kan sige "splat" og er temmelig ulækkert. 

Er det din - min eller vores affaldsbeholder. Er... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Siden sidst - det har virkelig været fornøjeligt med sådan et vildtkamera, uvæsenet er (næsten) bragt til ophør - dejligt. 

Sidegevinsten ved sådan et overvågningskamera er forbavsende positiv. Nok viste jeg der kom vilde dyr på visit, men at der er sådan en aktivitet især om natten overrasker mig lidt. Ræv, mår, rotter, ugler, pindsvin, katte, rådyr mv.

Ps. Nå ja.. og folks løse hunde, der i al fald aldrig strejfer - hvis man spørger ejermanden.   

Lidt reklame https://www.youtube.com/watch?v=tkh5qJRBfpM

Skrevet af Frank Chr. på 10-02-2017 12:20

Ps. Nå ja.. og folks løse hunde, der i al fald aldrig strejfer - hvis man spørger ejermanden.   

Så er må det være en udsøgt fornywelse, at vise en lille video for vedkommende.   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis