Lyddæmpning af kompressor

Hej.
Ønsker at flytte min kompressor ud af værkstedet og ind under det store halvtag bag ved. Desværre bor naboen meget tæt på det halvtag og jeg ønsker så at lyddæmpe lidt.
Spørgsmålet er så hvordan og hvorfor?

Jeg havde tænkt på noget skumgummi limet på plade og så bygge en næsten tæt kasse rundt om kompressoren, kun lade en smule åbning vende væk fra naboen.

Nogen forslag og ideer

------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

Hej. Ønsker at flytte min kompressor ud af... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Man kunne også lave det sådan at man kan tage den øverste rum af som et slags låg så man har adgang til rummet hvor komprasseren står.
Beklæde kassen med udvendig med klink beklædning så det passer med låg samlingen hvor to beklædnings brædder mødes. kan man ikke rigtig se det jo.
Men en låge/dør i siden ville også være fint.

Aftapning af vand, der kunne røret jo forlænges uden for kassen så hane monteres der.

Jeg har ingen erfaring med sådan en kasse men det kommer da jeg skal have bygges sådan en hus til min da det udehus ved siden af mit værksted hvor kompressoren står i nu skal ned med tiden og jeg skal have min kompresser over og stå op af værkstedet i sådan kasse.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også