reparere keyboard ACER apire 5538G

Vi / konen 22 har en laptop ACER aspire 5538G som ikke fungerer på alle knapper. 0-3-5 i det numeriske tastatur har mistet "forbindelsen" Jeg har spurgt konen om hun har spilt noget i den:" Næe men der væltede vist lidt saftevand"

Jeg har haft selve knappen af 0 tasten og renset det jeg kan se, men uden held.Jeg kommer ned til en sort hængselsystem, en fjederknap i midten og en del "kontaktpunkter" men det virker ikke.

Kan man skifte keyboard til menneskepenge, eller skal der inversteres i en ny laptop.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Vi / konen 22 har en laptop ACER aspire 5538G som... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den elektriker kommer formentlig ikke til at lave noget for dig igen. Når man kommer med sådan en påstand, som at kunden selv har løsnet en klemme, er man langt ude. Manden må da kunne se det absurde i den påstand.

fase
Skrevet af S. Fabrin på 05-03-2016 14:04
Den elektriker kommer formentlig ikke til at lave noget for dig igen. Når man kommer med sådan en påstand, som at kunden selv har løsnet en klemme, er man langt ude. Manden må da kunne se det absurde i den påstand.

Ja det er skrækkeligt og blive udsat for sådan en beskyldning.

Vedkommende havde en relativ nystartet forretning, der så efterfølgende heller ikke levede så forfærdentelig længe. 

Ups, undskyld Erik. Det er dit keyboard det skulle handle om. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis