Pillefyr, forkert kredsløb :-(

Vedhæftede filer:
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Frank Chr. på 25-02-2016 21:10

Fordele og ulemper ved forskellige opsætninger og drift mht. opvarmning af VVB. http://www.mhes.dk/Fyr_med_VVBx.pdf

En lavteknologisk løsning er og isolere dine rør samt VBB ordentelig. Så opnår du en comfort der altid er i top, også når du kommer uventet hjem og skal under bruseren til optøning en hundekold vinterdag. 

Derfor er jeg ikke enig med dig og din kilde, men jeg skal heller ikke tjene noget på inovationen. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Frank Chr. på 25-02-2016 22:12

Jeg er stadigvæk ny herinde og prøver efter bedste evne at navigerer rundt - sometider lykkes det - andre gange ikke - nogen gange bliver et indlæg kopieret både 3 og 4 gange (systemet reagerer meget langsomt ??? - ses ofte også hos andre tråd opretter). Men jeg kommmer vel efter det med tiden   

Ja der er vel altid et håb.   

Folk skal vel bare lade være med og trykke på "Send knappen" mere end en enkelt gang. Kan ikke erindre det er lykkes mig og "stamme" flere enslydende indlæg af sted. Men er også en ener, at du ved det Frank.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Leif får lige et skulderklap for den sidste kommentar :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis