Hej
Skal til at reperarere min køl som har fået en skede helt henne agter, Båden er gammel , men ny for mig, en Grace 30.. Som det ses på billedet er der ligesom et mørkere område som er vædet med et eller andet, formoder det er diesel ihvertfald ikke vand.
Er der så en der har en ide til hvordan jeg får det fjernet, hvis det er diesel.
Kører med en varmeblæser på det nu, men er godt nok ikke særlig effektiv. Tænker om der er et eller andet kemikalie der kan opløse dieslen evt.
Mvh
Jesper