Murerpris pr. mursten

Jeg står foran at bygge nyt hus. Det er et hus uden sjove vinkler eller andet, et meget regulært hus dog med 4 meter høje mure nogle steder.

Jeg er ved at undersøge hvad det koster at få huset muret.
I den forbindelse vil jeg gerne Jeres mening om hvad der er en rimelig pris at give en murer pr. mursten han murer.

Jeg er klar over at der selvfølgelig er forskel fra hus til hus, men man må alligevel kunne tale om en generel pris. Hvad er rimeligt?

Der skal bruges omkring 50000 sten, så en forskel på en krone eller to bliver til ret mange penge.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Morten Nielsen
Jeg står foran at bygge nyt hus. Det er et hus... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Milton

Jeg kan forstå på dig (fra tidligere i tråden) at det tilbud vi har fået er ok og endda billigt. Men hvis jeg regner de m^2 vi skal have muret får jeg det til ca. 2x11m^2 (for og bagmur) Det bliver ca. 1500 sten og hvis man ganger det ud med de 12,- lander vi ca. på 18.000,- er det stadig en ok pris på 34.000,- ex moms eller er det mig der har misforstået noget.

Jan

Jan

Lav-det-selv hvis det skal være iorden - ellers kan du lige så godt få andre til det !!!!
hej jan.

ja det må være en god pris da det jo er incl.materialer men ex.moms.
hvis jeg har forstået dig rigtigt hvis det er uden materialer re det dyrt.

mvh.milton
Hej Milton

Ja det er incl alt - jeg har selv lavet fundamentet klar.

Men det lyder godt - så kan jeg rolig tage ham (og sove roligt)

/Jan

Jan

Lav-det-selv hvis det skal være iorden - ellers kan du lige så godt få andre til det !!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis