Hej
Jeg har gang i lidt ombygning på 1.salen. I den forbindelse var det tydeligt at der visse steder ud mod skotrenden var stoppet isolering ind som tætning. Umiddelbart ingen skumbølgeklodser.
Jeg tænker at der skal monteres T4 skumbølgeklodser fra Cembrit.
Nogle der har prøvet det, eller har gode råd?
Kan man blot løsne tagskruerne en anelse, løfte lidt op i pladen og skubbe skumbølgeklodsen ind, eller er det mere avanceret?
Skotrenden har overfladerust - og da taget blev malet for 2 år siden fik det maling - mon jeg skulle male det rustne, for at levetidsforlænge, eller er der andre gode råd, ud over at udskifte?
Mvh. og på forhånd tak for gode svar 
Andreas