Ja der må jeg give dig ret. Men når jeg kigger på papirerne til mit VDO instrument, så er WK klemmen forbundet til en (i dette tilfælde) advarselslampe i instrumentet. Men således, at forbindelsen fra WK er en - forbindelse. Nu vil jeg så lige tilføje, at min giver har kun 1 udgang, nemlig til instrumentet, så jeg har kun diagrammet at gå ud fra. Men efter at have nærkigget på diagrammert tror jeg at du har ret i, at hvis man ikke bruger WK til at slutte på et horn, så skal der nok stel på WK klemmen.
Mvh Finn