montering af en Olietryksmåler

Hej

 

Mangler lidt vejldning - Hvordan er montering fra ved hæfte billede til et Olietryks"uret" (manometeret?)

Hej   Mangler lidt vejldning - Hvordan er... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Nitter
Jeg kender ikke til Biltema´s instrumenter, så der kan du jo godt have ret.

Mvh Finn
Skrevet af Finn Gevind på 18-06-2015 07:00
Hej Nitter
Jeg kender ikke til Biltema´s instrumenter, så der kan du jo godt have ret.

Mvh Finn

Prøv lige og downloade papirene til olietryksmåleren og kig efter.  

I øvrigt er den giver, der er monteret på min traktor mærket og monteret på samme måde. Og den stammer ikke fra biltema. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ja der må jeg give dig ret. Men når jeg kigger på papirerne til mit VDO instrument, så er WK klemmen forbundet til en (i dette tilfælde) advarselslampe i instrumentet. Men således, at forbindelsen fra WK er en - forbindelse. Nu vil jeg så lige tilføje, at min giver har kun 1 udgang, nemlig til instrumentet, så jeg har kun diagrammet at gå ud fra. Men efter at have nærkigget på diagrammert tror jeg at du har ret i, at hvis man ikke bruger WK til at slutte på et horn, så skal der nok stel på WK klemmen.
Mvh Finn
Skrevet af Finn Gevind på 18-06-2015 10:43
Ja der må jeg give dig ret. Men når jeg kigger på papirerne til mit VDO instrument, så er WK klemmen forbundet til en (i dette tilfælde) advarselslampe i instrumentet. Men således, at forbindelsen fra WK er en - forbindelse. Nu vil jeg så lige tilføje, at min giver har kun 1 udgang, nemlig til instrumentet, så jeg har kun diagrammet at gå ud fra. Men efter at have nærkigget på diagrammert tror jeg at du har ret i, at hvis man ikke bruger WK til at slutte på et horn, så skal der nok stel på WK klemmen.
Mvh Finn

Ja den fra Biltema er forbundet på samme måde som det første diagram på papirene fra WDO. Men hvorfor de lige gør det kan jeg ikke rigtig greje. Må lege lidt med traktoren når jeg kommer i nærheden af den. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis