Skrevet af mtl25 på 14-06-2015 20:39
Hej
Mangler lidt vejldning - Hvordan er montering fra ved hæfte billede til et Olietryks"uret" (manometeret?)
Hej.
Den første betingelse for det skal kunne virke er at giver passer til instrumentet.
Mener og kunne erindre noget med at:
WK på giveren = STEL (batteriets - pol).
G på giveren skal til S på instrumentet.
Endelig skal + på instrumentet til + gennem tændingsnøglen og - på instrumentet til batteriets - pol.
Så skulle det virke hvis ................ 