LED Lysbånd langs køkkensoklen

Hejsa,

Jeg vil gerne lave et flot LED lysskær langs min køkken sokklel under skabene. Har set nogle billeder af det og synes det ser rigtig godt ud. Vil gerne have et RGB bånd så jeg kan skifte farver. Men alt jeg kan finde er bånd i max. 5 meters længde. Har været i byggemarkedet flere steder og spørge. Det bedste de kan gøre, hvor jeg har spurgt, er at sætte 2 bånd i forlængelse af hinanden. Men så får jeg 2 seperate bånd og 2 tilslutninger der tænder seperat. Det er IKKE optimalt. Min sokkel er ca. 7.5 meter ialt.

Hvad gør man så ?? Nogen der har erfaring med dette uden det behøves blive en mega dyr løsning?

 


Proff. GDS arbejde skal man ikke ta´ fejl af ;-)
Hejsa, Jeg vil gerne lave et flot LED lysskær... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Heldigvis har jeg ingen problemer haft med manglende vedhæftning af LED båndet. De bånd vi har fået fra http://www.easy-light.dk/produkt/led-baand-rgb/ med 3M tape på bagsiden. Det virker som om det holder ret godt. De skriver også det er vigtigt med affedtning af underlaget med sprit inden båndet klæbes fast. Deres hjørnesamlinger har jeg sat fast med en lille klat lim for at sikre den ikke hænger.


Proff. GDS arbejde skal man ikke ta´ fejl af ;-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også