Garmin GPS problem

Hej alle

jeg har en Garmin nuvi 52 (lige opdateret)

iflg. Garmin Express, kører den ver. 4.00

og kortversion Vesteuropa 2015.40

 

ved flere lejligheder ser det ud som kortet er forældet eller mangelfuld,

en enkelt gang kunne den ikke finde satelitterne,

viste kun kort, og teksten "GPS forbindelsen mistet"

også selvom jeg tog enheden ud, og gik rundt om bilen

 

kørte senere (u/problemer) samme rute med en bekendt, og hans Garmin GPS (dyrere model)

mens min Garmin stadig havde problemer,

 

spørgsmålet er om der er forskellige software / kort, på de forskellige Garmin

og hvor tit ændres selve kortet egentlig. ?

 

Hej alle jeg har en Garmin nuvi 52 (lige... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Fik du den besked i indbakken i den mail du havde givet ved registreringen?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej.
Har selv engang haft garmin. Sikkert en noget ældre model, men oplevede lidt samme problemer.

Er så istedet gået over til Tom Tom og det virker upåklageligt. Nye veje kommer på meget hurtigt, der er rigeligt med plads og lifetime kort. Får blot en lille popup på computeren. (Mac oppe i højre hjørne) hver gang der er nye opdateringer og kører jeg for længe (ca 4 mdr imellem opdateringerne) så påminder gps en også om nye opdateringer, har indtil nu kun fundet en fejl på den og det er den stadig advarer om fotovogn på vej med Vejle på motorvejen.

Har også selv købt en del ting i el giganten men efter jeg har måttet haft dem igennem Forbrugerklagenævnet da de ikke ville leve op til deres reklamations ret er jeg stoppet med det. Andre fysiske butikker kan sagtens matche prisen og samtidig levere en markant bedre service.
Havde en iPad jeg ikke synes lød godt nok i lyden. Gik ind i expert hvor den var købt. Hvor jeg fik en ny plus nyt panserglass den var monteret med. (Havde ikke tegnet ekstra forsikring) Elgiganten har en politik om at alt monteret udstyr erstatter de ikke og havde bestemt ikke givet mig en ny pga en periodisk fejl.

Godt nok lidt off topic, synes bare jeg ville have mine erfaringer med el giganten
Igen off topic men har været nogle dyre lærepenge for mig så deler den gerne.

Købte en iPhone 4s i en TDC butik med forsikringen, 2 mdr efter ramte den et klinkegulv og skærmen flækkede. Så gik ind i en TDC butik og forklarede hvad der var sket, indbetalte 400 kr som selvrisikoen lød på og havde 3 dage efter en ny tlf i min postkasse, 5 dage efter fik jeg en besked fra dem at Apple havde taget skylden så fik mine 400 tilbage. Dejligt...

Købte så senere en iPhone 5s i el giganten igen med forsikring, 3,5 mdr efter fik den en software fejl. Den ville ikke tænde. Gik ind med den. De mente det var min egen skyld så skulle her betale 400 kr i selvrisiko også. 2 uger efter fik jeg og vide jeg kunne komme ind og afhente min tlf. Det var så en ny jeg havde fået, og så fik jeg og vide at fordi de havde givet mig et ny over forsikringen så ophævede forsikringen, som jeg ellers havde købt til og gælde i 2 år.

Har flere eksempler og set i bakspejlet er jeg forundret over jeg ikke tog ved lære af første gang jeg måtte opleve deres mangel på service.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også