mit hoved på et fad

hjælp! Min kone er truende. Min hund letter ben op ad min nyvaskede bil og naboen holder fest!

Problem: Bruserarmatur udskiftet med Grohe, slange og brusehoved udskiftet. alle pakninger tætte og alt fungerer. Men! Min kone er vred over, at det drypper, næsten løber fra hovedet, når man slukker. Det bliver ved i ca 20 sek., Ja da! jeg kunne godt lade hovedet hænge over risten, men hvorfor lukkes der vand igennem, når der er lukket på armaturet og hovedet hænger over hovedhøjde? Jeg kunne forstå, hvis det var indholdet fra hovedet, men det er meget mere og det giver okker- og kalkrester på fliserne. Problemet har varet siden jeg skiftede - 1 år siden. Nu har hun hentet en skovl i skuret og som hun siger: Den passer til din hovedform!


 

hjælp! Min kone er truende. Min hund letter ben op... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Roser, chokolade og smiger fik mig indenfor husets fire vægge igen. Vi har haft familie-møde og sagligt forelagt vore synspunkter, hvor jeg viste den originale overheaden, som jeg havde fisket op af naboens skralder. Alle Jeres forslag, hints og ideer blev gennemanalyseret og afvejet med fordele og ulemper.
Nu vil hun ha badekar....

 

Det tragiske i denne sag er vel egentlig nok, at regeringen ikke vil opretholde krisecentre for mænd på samme niveau som hidtil (såvidt jeg har forstået?).
Det kan gå hen og blive aktuelt for dig, hvis du ik hele tiden opfylder kravene hjemmefra.

Mvh. Christian M
 

de kommer luskende - gør de - naboer, genboer, omkringboende mænner. Naboen har selvfølgelig svadret ud med sine eskapader og min hjemlige krise. Men pludselig kommer den ene og anden til en "lille formiddags-snak". Når mn som vi, bor på landet, er det imponerende med 3-4 traktorer og firhjulstrækkere ude ved hækken.
De spørger forsigtigt ind: "Nåå hva' så, noget nyt? Har du set, at Erik er ved at få nyt tag på? Det så nu ikke ud til at trænge. De skulle han ha gjort forrige år, før han fik solceller. Det der kan det da kun blive dyrere af .... osv, osv. Kernen er, at de også slåsser med samlever af anden observans med - for os - små bitte, næsten utænkelige problemer. Hvad med verdensrummets kollaps? Hvad med Løkkes habit? Skal den udenrigsminister da virkelig til Ukraine igen???
Men dybden af besøgene er ved at vise sit hæslige ansigt, så u har jeg ryddet den ene garage, sat et 48" flad op, har bestilt en radiator og fået plads til bord, stole, dartskive og øl-rum. Alt sammen skyggen af den motionscykel, jeg skal spæne på hver morgen. Joooo! Der er ved at rejse sig en front ude i det grønne udkants-danmark! Måske de kommer helt fra afgrunds-danmark? (Kbh)

 

Vi har også et brusearmatur fra Grohe, samme problem (dryp i lang tid), samme løsning (sæt hovedet lidt skævt efter bad).

MEN efter et par års bad, er hovedet pludselig blevet "løst". Dvs det falder simpelthen af kuglehovedet, når vi sætter det i skæv position, hvis man ikke passer på.

Der er sådan set ikke mange dele inde i hovedet: 1 fjeder, 1 metalring og 1 gummiring, jeg formoder, de sidder i rigtig rækkefølge, men jeg kan ikke få hovedet til at sidde godt fast, så nu er det altid med en vis irritation, at man starter sit bad. Falder hovedet af eller ej, når jeg drejer det til vandret position?

Er der nogen ideer til en løsning?

løft det ud af holderen, inden du drejer det, så slangen følger med. vi løste problemet med dryp på samme måde efter god hjælp herinde fra. Nu er der blot tilbage, det gamle problem, som stadig hænger i luften: Skal toiletrullen afrulles fra oven eller neden. Fruen har forevist billeder fra Kongeskibets toilet i dronningens gemak. Og her er det tydeligt, at rullen bliver afviklet ovenfra. Men jeg synes stadig det virker forkert

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis