Tandrem på Opel Corsa b 1,4 1995

Er der en som kan fortælle mig hvordan jeg sætter tandremmen rigtigt på min Opel Corsa B 1,4 - er det bare at sætte mærket på krumtaphjulet ud for mærket i plastskjoldet som vender nedad og sætte knasthjulet ud for mærket i skjoldet som vender opad ???


Mkn
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du pillet den gamle af, ellers kik en op til 30 indlæg tilbage. Jeg har forklaret hvordan jeg gør.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Det er vel en ældre bil, jeg ville bruge Google og søge timing belt eller gå på biblioteket og finde haynes bogen til bilen.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der findes vejledninger på You Tupe som er rigtig gode

Mkn
Hej mkn.

Det her jeg set efter, men fandt ikke nogen der omhandler netop din bil, ellers havde jeg smidt dig et link, som jeg plejer at gøre.

Men godt du selv fandt det, det lå dybt. Fandt ting til astra men ikke corsa.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce

...og køb nu for f... et SÆT med medløberhjul + vandpumpe, ellers står du der bare en kold aften med bøjede ventiler


 

uha uldal, og så er vi nok ovre i noget atp-autoteile.de, prøv at søge et helt sæt ud fra eks. conti.

Det er billigt, meget billigt....

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
næh Peter, du kan købe sættet hos Opel eller i løsdele uoriginalt, men vigtigt er det, at man skifter medløber og vandpumpe. Pumpen koster en brøkdel af det bøvl man har med at skille det hele ad igen, når - og ikke hvis - den bliver utæt

 

Conti er uoriginalt ikk, men noget af det bedste. Strammer, pumpe og rem koster som regel det samme som pumpen koster alene i dk. Det var nu bare et godt råd til at spare mange penge på reservedele.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=&Modell=4&_dcat=63716&_osacat=63716&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xwasserpumpe+zahnrimme+conti+open+corsa+b+1%2C4.TRS0&_nkw=wasserpumpe+zahnrimme+conti+open+corsa+b+1%2C4&_sacat=63716

Ikke en præcis søgning men noget der hen ad.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Nu er det jo ikke genopbygning af en hel bil, så det er trods alt ikke de store baserer det drejer sig om, så det er et spørgsmål, om det kan betale sig at rode med en tysk grossist. Tænk, hvis han sender det forkerte og du ligger under vognen. Så skal der sendes og forklares gehyden geheuten

 

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis