10.8v Akku kombosæt hjælp

Hej.

er der nogen der ved om der er forskel på de følgene sæt, eller hvad der er bedre eller dårligere end det andet?

http://www.davidsenshop.dk/pi/BOSCH_AKKUS%C3%86T_10_8V_3X1_5AH_GSR_GDR_GOP_GSA_GLI_L_BOXX_19513_2345.aspx

evt. nogen der har erfaringer med nogle af de to sæt?

hvad det positive og det negative er ved dem

eller har erfaringer med andre 10.8v sæt

Jeg har også set at dewalt har et 10.8v sæt, men det koster tæt på dobbelt op.

 

Det jeg mest var ude efter i sådan et sæt er følgende ting:

En lille skrue maskine på batteri.

En bajonetsav på batteri.

Multifunktionsværktøj på batteri.

 

Hej. er der nogen der ved om der er forskel på... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
haha.. det får du nok aldrig producenterne til.
uden at du kommer til at betale overpris,

fordi hvis de kan sælge et sæt og du også skal bruge et andet stykke værktøj udgør.. så bliver du jo nødtil at købe begge, hvor i mod hvis du selv måtte sammensætte det som du vil have det, tager de sikkert penge på det eller tjener ikke et lige så stort beløb
Rigtigt, men hvis én gjorde det... Hvor længe ville der gå inden de andre blev nødt til at følge trop? ...ikke at jeg tror på det vil ske, men umuligt... Det er jeg ikke så sikker på.

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
angående batterierne, der bliver sagt at de har bedst af at blive brugt eller hold igang, så de ikke bare ligger..

men hvor lang tid må de ligge før de blive dårlige eller svagere, om man kan sige sådan?

snakker vi 2-3 mdr eller 6-7 mdr. eller 12-13 eller flere år?


jeg håber der er en der kan forklarer om de akku batterier både til 10.8v og 18v. selv om der sikker ikke er nogen forskel
Skrevet af dandanel13 på 18-01-2015 15:41
angående batterierne, der bliver sagt at de har bedst af at blive brugt eller hold igang, så de ikke bare ligger..

men hvor lang tid må de ligge før de blive dårlige eller svagere, om man kan sige sådan?

snakker vi 2-3 mdr eller 6-7 mdr. eller 12-13 eller flere år?


jeg håber der er en der kan forklarer om de akku batterier både til 10.8v og 18v. selv om der sikker ikke er nogen forskel

Prøv og læs dette http://da.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-akkumulator

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Www.werkzeugalarm.de har nogle lidt andre priser end her i DK
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis