Hej LDSer 
Kæresten og jeg står overfor at skulle flytte ind i vores nye gamle hus, fra 1969 her d. 1 marts.
I den forbindelse vil vi jo rigtig gerne sætte vores præg på et ellers rigtig flot og velholdt hus - og nogen af de ting vi gerne vil lave, er følgende;
Sætte LED spots op i gangarealer, køkken og bryggers.
Trække TV & internet kabler ind på samtlige værelser.
Så mit spørgsmål er egentlig, hvordan dette klares lettest?
Det er en 1½ plan villa, hvor der i gange og køkken er gips lofter (60x40) - og her ville jeg jo gerne kunne installere mine LED spots, uden at skulle sænke loftet, og tænker at jeg så er nød til at fjerne de nuværende gips plader, trække strøm til LED spots (Daxtor Easy2Setup 230v) - og så sætte nye gipslofter op.
Ville det ikke være en fornuftig løsning?
Det næste er så at skulle trække antenne og internet kabel til alle værelser - som jo i sig selv kan være svært, med mindre der er plads i rørerne i væggen (Hvis der er den slags i gamle huse?) - men hvis jeg skal trække dem oppe over loftet, er jeg nød til at pille alle lofter ned, for så at trække kablerne - og så håbe jeg kan trække dem ned i nogen eksisterende rør, og så hakke ud i væggen til en ny boks med TV og internet i?
Ville i trække 2 internet stik til hver værelse, og et antenne stik?
Er der noget man skal være opmærksom på? og er mine 2 nævnte løsninger det mest fornuftige og bedste at gøre?