batteri nb-11lh til canon.

Hej Til Alle.

Jeg vil gerne ha et extra batteri til mit canon ixus 265hs. Hvis jeg søger på det så kan jeg få et helt originalt til ca 500kr. eller et helt uoriginalt til 89kr Det til 89kr er kun på 600mA mod det originale på 800mA der står på siden at detkan bruges til kameraer som benytter : Canon NB-11L / NB-11LH batterier. Men på det originale står der 3,6v 2,9wh på det billige står der 3,7v 2,22wh. Har det nogen betydning?


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej Til Alle. Jeg vil gerne ha et extra batteri... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Søren Lærke på 08-01-2015 09:19

Så du siger altså at der INTET forskel er på et originalt og ikke originalt andet end prisen ??

Og du siger at JEG skal læse tråden en gang til ? Der står KLART og TYDELIGT at kapaciteten på dem ikke er det samme ? Det er da ikke mig der har fundet på sagnet "Det kan være dyrt at købe billigt" 

Det er din udlægning af hvad jeg skriver. Blandt andet derfor bad jeg dig læse tråden igen.  

Det er korrekt at kapasiteten er knap så høj på de batterier som Kovas fandt.  DET HAR så bare ikke en pind og gøre med kvalliteten af produktet og gøre. Syntes det fremgår klart af det skrevende at Cannon sælger den type batterier der har samme mekaniske mål med to kapasiteter (600 og 800 mA). 

Nej, hvem der har fundet på det udtryk du citerer må nok stå hen i det uvisse.

CITAT:  Men det må du absolut selv om, jeg har bare ALDRIG hørt om et uoriginalt "ting" der har været lige så godt som det originale. ***

Det udsagn tillader jeg mig faktisk og betvivle ret kraftigt. Formoder du bare ikke kan lide at andre finder, en for dem, bedre og billigere løsning end den du selv sælger. Af uransalige veje kaldes det også en sund konkurence de handlende i mellem, og det må jeg desværre konstatere du overhovedet ikke kan lide. 

 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Blot fordi vi er unige behøver du ikke nærmest fare op om at det jeg siger er forkert vel ? 

For du kan åbenbart godt lige at tage chancer, som du rent faktisk gør ved at købe kopi, hvilket jeg aldrig vil kunne forstå, for hellere betale det varen koster for så at få kvalitet og i det her tilfælde, et batteri som holder længere. At du så er uenig må stå for egen regning ; )

Skrevet af PeterR på 08-01-2015 13:18
Køb det på Ebay, så kan du sikkert få 3 batterier til samme pris, så har du lidt at skifte med.

Ja uden tvivl Peter, men så resikerer du også og få noget forfærdenteligt skramme tilsendt.

Der er efter min bedste overbevisning ingen grund til og spille lotto, når man kan købe billigt fra en velrenomeret forhandler der står inde for deres produkter. Det er så op til folk selv at bestemme hvor "meget de vil lade sig snyde", på åbenbart den ene eller anden måde.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hej til Jer.

Nej jeg ser heller ikke nogen grund til at købe på e-bay når man kan få 4 til samme pris, som det originale, på en dansk netbutik. Ganske vist med 25% mindre kapasitet, og her giver jeg Nitter ret Søren blander kvalitet og kapasitet sammen. Batterierne til min gamle Hitachi skruemaskine gik døde og jeg ledte efter en erstatning. Originale kunne jeg ikke finde, men fandt et som havde større kapasitet til ca 450kr hos batteribyen.dk Der var 2 batterier med, men jeg har klaret mig med det nye jeg købte så de 450kr har da forlænget levetiden for min skruemaskine med, indtil nu 4år, og det batteri er slet ikke færdigt endnu. Så uoriginalt behøver slet ikke at være dårligt.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis