Tri-Horse Builder Plans - fra http://www.basswoodmodular.com/

Er der nogen har har set denne før? Synes selv den er genial godt lavet, og har selv lige købt planerne.Så jeg en dag kan prøve at lave en selv. 

Eneste anke lige nu, er alle målene på tegningerne, er i inches og feet, hvilket besværliggøre det hele en del. Så hvis der skulle være nogen der har prøvet at bygge dem selv, og allerede havde konverteret alle målene til metriske mål, ville jeg da være enormt glad hvis du ville dele dem med mig.

https://www.youtube.com/watch?v=kpJcG8J1-bs

Er der nogen har har set denne før? Synes selv den... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det eneste du skal være rigtig opmærksom på, er at få haksamlingen til at passe. Resten kan du jo bare tilpasse efter smag og behag. Det udstyr du kommer til at anvende sammen med bukkene er vel alligevel metrisk, eller? Bare du ikke kører helt i rabatten, og bruger Boeing-enheder... Tiendedele tommer!

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
ja tror nu sagtens jeg kan få det til at passe med de mål jeg har nu. Jeg kan jo bare afrunde til hele eller halve, også tage den derfra. Så skal det nok gå. Jeg tror jeg lave en prøve med en af de OSB plader jeg har liggende, og ser om ikke det det bliver godt.
Lige nøjagtig dét ville jeg nok passe på med... Det har sådan en grim vane med at svulme op under fugtpåvirkning. Hvis det nu var mig tror jeg jeg ville finde en god vandfast krydsfiner i enten 12 eller 15mm, og så lime dem sammen i 2 lag for at tage spændingerne ud af dem. Det bliver også stærkere... Medmindre du selvfølgelig hellere vil have udseendet af OSB

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
Jeg har lige lavet et lille regneark. Så kan du da begynde lidt selv. Den tager også brøker med- Eneste "fejl" er at der skal stå mindst 1 på nævners plads (o dur ikke i division)

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Den skal kun fungere som prøve. ikke noget der skal bruges derefter. Ved godt det ikke er en plade der kan bruges til den slags Den endelige udgave bliver lavet i 1x21mm eller 2x19mm der bliver limet sammen. Alt efter hvad jeg kan få af plader.

jeg har regner det hele om til metriske mål, tog ikke så lang tid igen, da jeg fandt den hjemmeside jeg linkede til længere oppe. ( denne her http://www.metric-conversions.org/l...6&to=6 )

Hvorfor kan jeg ikke længere finde ud af at lave links der fungere? Det kan ikke klikkes på selvom jeg laver teksten om til et hyperlink, og sætter den rigtige adresse ind i det?

Annonce
Lige nøjagtig dét ville jeg nok passe på med... Det har sådan en grim vane med at svulme op under fugtpåvirkning. Hvis det nu var mig tror jeg jeg ville finde en god vandfast krydsfiner i enten 12 eller 15mm, og så lime dem sammen i 2 lag for at tage spændingerne ud af dem. Det bliver også stærkere... Medmindre du selvfølgelig hellere vil have udseendet af OSB

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
Lige nøjagtig dét ville jeg nok passe på med... Det har sådan en grim vane med at svulme op under fugtpåvirkning. Hvis det nu var mig tror jeg jeg ville finde en god vandfast krydsfiner i enten 12 eller 15mm, og så lime dem sammen i 2 lag for at tage spændingerne ud af dem. Det bliver også stærkere... Medmindre du selvfølgelig hellere vil have udseendet af OSB

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
må lige undskylde for gentagelser/trolling eller hvad det nu hedder - det var ikke meningen

Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
Sådan kan de gå når man bruge F5 knappen, efter at have skrevet et indlæg

Det er jo egentligt utroligt at et så stort land som Amerika, stadig ligger og bavler rundt i tomme målene. Gad vide om deres raketter også er bygget efter tomme mål !

Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis