Hjælp med at gøre LDS bedre

Ind imellem bliver nye funktioner og ændringer af LDS beskrevet her i "Om LDS" gruppen og der er altid nogle seje LDS'ere, der hjælper med feedback, test og gode ideer. Det er guld værd!

Jeg vil gerne sætte det lidt mere i system, så vi bedre kan involvere dem der har lyst fremover, når der skal udvikles nyt og ændres.

Derfor laver jeg nu en mulighed for at tilmelde sig som "beta-tester" / "input-giver" / "nysgerrig LDS'er".

Når der er nye ideer og tiltag, som skal afprøves, sendes en email ud til alle der er tilmeldt. Det kan være:

• Link til betaversion af noget nyt som er udviklet (inden det sættes i drift på LDS.dk)
  • Spørgsmål om holdning til ny ide, inden det udvikles
  • Spørgsmål vedr. forbedringsønsker generelt på LDS

Det er HELT frivilligt om man vil deltage og hvor meget tid man vil bruge på f.eks. beta-test. Man kan altid melde fra igen. Og det er helt ok at tilmelde sig bare fordi man er nysgerrig og gerne vil have et smugkig på nye tiltag før alle andre 

Jeg forventer at der vil blive sendt maks en mail pr. måned herfra, men i perioder kan det selvfølgelig være mere eller mindre. 

Skriv her i tråden, hvis du vil være med til at gøre LDS endnu bedre i fremtiden! 

Mvh. AllanE
Ind imellem bliver nye funktioner og ændringer af... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Puha....editorproblemer igen, igen!

Jeg havde håbet at det var slut efter den sidste store opdatering. Ktm, har du problemet i forskellige browsere?

Mvh. AllanE

Hmm, editoren virker ellers tilforladelig i både min Chrome og IE.

Min IE er i øvrigt pludselig kommet til sig selv igen efter kælekattens catwalk på tasteturet for over et halvt år siden.    Hvis en eller anden skulle gå hen og postulerer, at computere lever deres eget liv, skal jeg ikke nyde noget af og protesterer.   

God weekend.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

I IE virker den tilsyneladende rigtigt, hvis dette indlæg går igennem.

I Crome vil den ikke!

Men jeg kan klare mig med hurtigt svar editoren

Med venlig hilsen
ktm

kælekattens catwalk

Husk nu på, at møgdyret skal også være der!
Og man kan lige så godt først som sidst give den lov!

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af ktm på 31-10-2014 17:39

Husk nu på, at møgdyret skal også være der!
Og man kan lige så godt først som sidst give den lov!

Det er ikke mig der går af mok, det er computeren.

Og ja, en kat er sgi sin egen, når den ikke lige er optaget af og hygge om dens ejer.   

God weekend. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce

Vær nu lidt tilfreds med Pivdyret, den hjalp dig jo blot med at trykke på tasterne

Skrevet af Håndværkeren på 31-10-2014 19:45

Vær nu lidt tilfreds med Pivdyret, den hjalp dig jo blot med at trykke på tasterne

Det er ikke kælekatten, men Microsoft jeg er utilfreds med.

Nu tror jeg godt du skal til og passe på ikke og blive uvenner med jagtdyret, hun har allerede fattet interesse i dit profilbillede. Alt med sort/hvide tegninger, som din rottehund eller en skade, bliver enten jaget på porten eller må smage klør fem med sømmene helt fremme i hansken.

Mvh. Leif.

Onliner:

Hun har ellers været nede ved naboen og tygge lidt på  hankatten, der finder sig i det, måske fordi den var vant til at lege med Tiggie. Eller også fordi slemme menesker har fået fjernet "mandlerne" på handyret. Den bor også sammen med en hund på størelse med en mindre hest, som min dog ryger lige i flæsket på, så han ikke ved hvilket ben han tør stå på.

Skrevet af Håndværkeren på 31-10-2014 20:56

Hun har ellers været nede ved naboen og tygge lidt på  hankatten, der finder sig i det, måske fordi den var vant til at lege med Tiggie. Eller også fordi slemme menesker har fået fjernet "mandlerne" på handyret. Den bor også sammen med en hund på størelse med en mindre hest, som min dog ryger lige i flæsket på, så han ikke ved hvilket ben han tør stå på.

Njjjaaaae. Den sidste rottehund der ikke forstod advarslen af kattehvæs og en flot ståpels, forlod min garage i baglæns løb med piv og hyl. Måtte efterfølgende transporteres en aftentur til den dyre doktor for og få limet snudeskaftet sammen igen. Så pas på "tigerdyret", der nyder det privilegium helt lovligt at kunne gå løs.   

Fortsat god weekend. 

Mvh. Leif.

Onliner:

Tak til jer alle for at ville deltage!

Og til alle andre: Meld jer endelig til - jo flere jo bedre

Jeg har lavet en side her, hvor I kan melde til og fra (kræver at man er logget ind). Alle der har skrevet i denne tråd indtil nu er allerede blevet tilmeldt.

Jeg starter en ny tråd vedr. en ny funktion, som I får adgang til lige om lidt: Giv anderkendelse til forfatteren af et godt indlæg.

Jeg opdaterer med link her.

Mvh. AllanE
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis