Manden har da humor ........

Kære "Gør det selv folk" (jeg er selv en af jer)

Jeg læste fornylig et indlæg om gør det selv folket af Henrik Dahl, ham fra Rabatten.

Jeg siger ikke at jeg er enig i det hele han skriver, men han har humor, det må man lade ham biggrin

Prøv at lægge hammeren fra jer og læs artiklen ved at kopiere nedenstående link over i jeres browser.
http://www.goer-det-selv-el.dk/06_tendenser/index.htm

Hvis I ikke ved hvad en browser er, så kan I jo spørge her i lav-det-selv wink

Hav en god (aktiv) sommer - Claus

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Rodehouse (den 13-07-2003).]
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Meget godt skrevet, men jeg mener ikke det er dén Henrik Dahl fra DR's Rabatten, men derimod sociologen og forfatteren Henrik Dahl, som har skrevet indlæget.

Mvh.
bodker

Ja, og lav det selv/gør det selv folk er kun mænd over 35... ok, så må jeg hellere pakke sammen derhjemme. Er Q og kun lige fyldt 30...:-)

Helle

Helle MN
Helle.
Der er noget, som du har misforstået.
LDS er unisex, og uden alderskvotering.
Hvis du er under 30, og Q, er det ingen diskvalifikation, ........ kun et handicap smile smile wink

Manglende alder = manglende erfaring! wink

Mvh.
bodker

AK JA det er et stort handicap, især når man står ude ved trælasten og de skærer træet i mål, bære det ud i bilen, løber rundt og finder de skruer/søm der skal bruges og kommer med små gode råd om det projekt man har gang i rolleyes - os små hjælpeløse Q - meget slemt handicap biggrin
Annonce
Q40+

Og ved at LDS'e en første sal over en stald på 360 m2 om til Bed & Breakfast med 8 værelser og 4 badeværelser + stort opholdsrum.

Så be'r man lige en VVS'er komme forbi, tror I han taler til Q'en? Næh, det må da være manden i huset, tiltrods for at han har 20 tommelfingre, man som håndværker skal kommunikere med. Det er faktisk ikke nemt at være Q og LDS'er og have med håndværkere at gøre, de taler til en som om man er handicappet oveni.

------------------
Annette

Annette
Hej Elsebeth og Anette

Hvor kan jeg følge jer - I har lige nu muligheden for at gøre en forskel, for det er dog et område ingen har rodet med før. Heller ikke de store ligeberettigelseskvinder - så det er op til jer at lave historie, og helt ærligt, så tror jeg her på siden, at et godt råd er ligeså velkomment fra en q som fra en M - vi er nemligt meget nøgtern - det er svaret der tæller og ikke personen, men I skal få fuld opbakning på siden af alle, det er jeg ikke tvivl om.

Det er jo noget helt andet, hvis det er vores egne piger... ja, ok, det kunne nu også være rart at sidde over i skyggen med en kold og se arbejdet skride frem... det har jeg slet ikke tænkt på. En superide´ som jeg straks vil give videre til min kone. Det ville være dejligt for mig og lidt motion gavner jo har jeg hørt.

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Ja, ja jeg tager det nu ikke så tungt, Bodker, jeg er vant til at blive betragtet som halv underlig:-). Elsebeth, kender situationen. Annette, det med håndværkere og de taler til en, som om man ikke er den skarpeste kniv i skuffen - tja, det finder jeg nu også lidt grinagtigt - vis mig en håndværker, som skal samle et skab fra IKEA og jeg tager gerne over tre timer senere, når han giver op:-). Hjemme deles vi nu rimeligt om lds opgaverne, jeg har vist bare et større drive, så det er tit mig der tager initiativet, men det er også ok.

Hav en fantastisk sommer og keep up the good work...

Helle

Helle MN
For nu at bringe en anden diskussion ind i denne, Hvad med en ny rubrik der hedder
Lav Kvinde smile
Er det så en mand der skal stå for jobbet?:-) Så bliver det sjovt... Undskyld kunne ikke lade være

Helle

Helle MN
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også