Manden har da humor ........

Kære "Gør det selv folk" (jeg er selv en af jer)

Jeg læste fornylig et indlæg om gør det selv folket af Henrik Dahl, ham fra Rabatten.

Jeg siger ikke at jeg er enig i det hele han skriver, men han har humor, det må man lade ham biggrin

Prøv at lægge hammeren fra jer og læs artiklen ved at kopiere nedenstående link over i jeres browser.
http://www.goer-det-selv-el.dk/06_tendenser/index.htm

Hvis I ikke ved hvad en browser er, så kan I jo spørge her i lav-det-selv wink

Hav en god (aktiv) sommer - Claus

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Rodehouse (den 13-07-2003).]
Kære "Gør det selv folk" (jeg er selv en af jer)... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Piger. Hvor er jeg glad for at I tager hele denne meningsudveksling med godt humør.
Jeg skal være den sidste til at nedgøre kvinders praktiske arbejdsindsats. Den kunne vi mænd lære meget af.

Haugaard. En ny side: "Lav kvinder" håber jeg kun er et midlertidigt anfald af solstik. Vi har behov for i fællesskab at kunne debattere/drille hinanden, for derigennem at kunne blive mere tolerante.

Husk: Bag enhver stærk mand, står en endnu stærkere kvinde. wink smile

Mvh.
bodker

@ bodker

Solstik ja det bliver det ikke til her på jobbet, det var nok mere et indfald af skæv humor. Kan supplere med at kæresten har fri og HUN er i dag igang med at male og ombetrække stole. Så her deles vi skam om LDS arbejdet! Så ingen fordomme herfra
Varme hilsner
Peter
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også