pillebrændeovn seasonheat 1400 a fejl

Hej. Min pille brændeovn er en seasonheat 1400a og den skriver
er02 i fejlkode. Manualen siger at det er en højspændingsfejl ,
Hvordan får jeg den resat så den kan køre igen

jole
Hej. Min pille brændeovn er en seasonheat 1400a og... Vis hele indlægget
86 svar
 Følg tråden
Der er 70 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det har jeg gjort nu


jole
Hjælp søges - Season heat 1400 a havde strøm afbrydelse i huset fra El. værket og da strømmen kom tilbage var der ingen strøm eller lys på pille ovnen ,,,, det viste sig at det var den sorte el box som var stået af i højre side ,,, spørgsmålet er hvor kan jeg købe denne automatik box ,,, har prøvet hos importøren af produktet Quintax aps, tlf, 98155444 de siger de ingen reservedele har og forhandler ikke season heat pille ovn mere for fabrikken er stoppet ?? lidt ærgerlig for pille ovnen har kørt u-beklagelig i ca 9 år og varmer hele huset op

bbn
Hej.du kan få dele til din pillebrændeovn på reservedelovnen.dk det står også lidt længere tilbage i denne tråd. Jeg har selv fået derfra til min, hvis det ikke er på siden så ring til ham og så skal han nok hjælpe dig.

jole
Jeg er næsten helt sikker på at det er din skorsten der er noget galt med, eller din røgsuger, har du lige fået renset din skorsten

jole
Forstår ikke dit svar jeg spørger hvordan man stiller unde luften på ovnen altså røg gas motoren ! Hvad man går ind under i meny, for vil have sat den lidt ned så den ikke racer der ud ad

Lifekeeper
Nå, ok jeg troede at du manglede luft. Kan du ikke styre den, vil den gå langt over de grader du har sat den til

jole
Nej den køre bare lidt for hurtigt syntes jeg men kan ikke huske hvordan man kommer ind i meny på den da det er italiensk

Lifekeeper
For at komme ind i undermenu skal du trykke på menu og disp på samme tid indtil der kommer et bip. Når du er kommet ind erdu nød til at prøve dig frem, du går tilbage ved at trykke på disp. Jeg kan ikke huske hvor det er du skal ind

jole
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis