testledninger til multimeter

Den ene af de 2 testledninger til mit multimeter (harald nyborg) er knækket , og jeg vil gerne købe et nyt par , men hvor , jeg har fundet et sted på nettet , men 139kr er jo næsten det samme som multimeteret har kostet , det kan måske svare sig at købe det billige multimeter fra harald nyborg til 69kr hvor de selvsamme testpinde ledninger følger med .................

   elektriker fra jævnstrømmens tid
31 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Tjah - jeg købte også et nyt multimeter da ledningen knækkede på det gamle. Jeg har ikke
opgivet at finde nogle nye eller lodder noget sammen en dag
Men det er trods alt småpenge vi snakker om.


mvh

 varmetossen

Det kan da ikke være rigtigt at man skal købe et nyt multimeter når testpindeledninger knækker.............godt nok lever vi et køb nyt og smid væk samfund.........meeen det her er tooosset.............

   elektriker fra jævnstrømmens tid
Skrevet af Svend Høst på 18 aug 2014 22:20
Det kan da ikke være rigtigt at man skal købe et nyt multimeter når testpindeledninger knækker.............godt nok lever vi et køb nyt og smid væk samfund.........meeen det her er tooosset.............
  Nej du behøver ikke købe et nyt instrument, men ledningerne er ligeså dyre som et nyt instrument næsten. Prøv at se på www.elektronik-lavpris.dk 


fase
Mine knækkede også. Købte nogen rimelig gode i Biltema, så vidt jeg husker var prisen ca. 60-70 kr./par, men de er også betydelig bedre end dem der fulgte med fra starten. Der er bl.a. "beskyttelses-dutter" på spidserne! Tjek evt. i Biltema.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Skrevet af bobenontot på 18 aug 2014 22:52
Mine knækkede også. Købte nogen rimelig gode i Biltema, så vidt jeg husker var prisen ca. 60-70 kr./par, men de er også betydelig bedre end dem der fulgte med fra starten. Der er bl.a. "beskyttelses-dutter" på spidserne! Tjek evt. i Biltema.


øv, der var jeg for langsom.......
Det bliver sgi da nogle dyre ledninger hvis jeg går hen og mangler.  2*108 km + kr. 40.   Det er vist billigere og hente et nyt billigt multimeter til kr. 69 eller hvad det nu koster i dag ved Jem&Fix.   

Undskyld, kom til at tænke højt. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ja hvis man ikke har andre ærinder i Biltema, og ikke bor i nærheden, så kan det jo nok ikke svare sig.

Lidt samme problemstillign ved nethandel, hvor portoen ofte er den store "dræber" ved småordre.
Skrevet af je__ns på 19 aug 2014 08:28
Ja hvis man ikke har andre ærinder i Biltema, og ikke bor i nærheden, så kan det jo nok ikke svare sig.

Lidt samme problemstillign ved nethandel, hvor portoen ofte er den store "dræber" ved småordre.

Ja, det er rigtig Jens. Jeg syntes dog at der er mange firmaer, der lever af nethandel, har forstået at mange småordre kan klares med en kuvert og et tvunget mærke.   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for svarerne ..............jeg fandt dem til 12 kr  og super save forsendelse til 6 kr hos lightinthebox.com  ,   så må vi se hvad det er for et firma............... 

   elektriker fra jævnstrømmens tid
Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også