testledninger til multimeter

Den ene af de 2 testledninger til mit multimeter (harald nyborg) er knækket , og jeg vil gerne købe et nyt par , men hvor , jeg har fundet et sted på nettet , men 139kr er jo næsten det samme som multimeteret har kostet , det kan måske svare sig at købe det billige multimeter fra harald nyborg til 69kr hvor de selvsamme testpinde ledninger følger med .................

   elektriker fra jævnstrømmens tid
Den ene af de 2 testledninger til mit multimeter... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
lightinthebox er et kinesisk firma og din vare kommer direkte fra kina så må vi jo håbe at de når frem ,men du skal nok være forberedt på noget tid i levering har hørt om eksempler på 4 månedder fra netop lightinthebox....
Skrevet af Svend Høst på 20 aug 2014 14:20
Super save delivery og man har sin vare 10-20 arbejdsdage...........nu for vi at se......det er kun 18 kr. jeg har ude.
Så vidt jeg forstår, er omtalte firma en handelsforening for diverse kinesiske firmaer hvor "pakken" så bliver afsendt direkte fra firmaet/sælger.

Men F.. F....., kr. 18 for en vare inc. fragt helt fra Kinesien !!!

Gad vide hvad det vil koste og returnere varen via det forgyldte Post Danmark ???  
Monstro ikke det er samme Post Danmark der kører ud med brevet/pakken.  

SORRY, kom til og tænke hywt igen.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Har faktisk købt en del hos dem - super service - men lidt lang leveringstid.

Købte en enkelt gang et Maxell sølvoxid batteri for kr. 13,- incl. fragt. Jeg forbarmede mig så og købte 2 stk

De ankom i en fin gul boblekuvert ca. 2 uger efter bestilling. Utroligt det kan lade sig gøre til den pris.

Det var så fra miniinthebox - men det er samme firma.

Det med den gode service var fordi jeg havde bestilt et cover til fruens Ipad mini - som ikke dukkede op efter 21 dage.

De sagde at jeg lige skulle se tiden an 14 dage mere - og da den så stadigt ikke var dukket op fik jeg valget mellem pengene tilbage eller fremsendelse på ny - jeg valgte fremsendelse på ny og 2 uger efter var varen i hus. Ingen diskussioner overhovedet.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

http://www.dxlisting.com/electrical-tools-499/measurement-analysis-426/multimeters-428/multimeter-alligator-clip-test-lead-cable-red-134251-1007738?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20140818DIY

http://www.dxlisting.com/electrical-tools-499/measurement-analysis-426/multimeters-428/multimeter-test-leads-75cm-red-black-leads-6518-1006414?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20140818DIY


Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Hej.
Jo, men når man nu kan få listet et ny instrument gennem husholdningen


mvh

 varmetossen

Så er mine nye testledninger kommet fra Hongkong , det tog bare 11 dage fra jeg bestilte ,  til de kom ............ og så til en pris på kun 12 kr. + 6 kr i forendelse..........

   elektriker fra jævnstrømmens tid
du kan lægge billedet af testledninger ind i tråden.!
og lidt andmeldelser om den.
og hvor lidt modstand i dem.!
Og ikke mindst - hvor lange er de? Dem der følger med de køb-brug-smid-væk-instrumenterne er alt for korte desværre
http://www.conradelektronik.dk/websale8/?Ctx=%7bver%2f8%2fver%7d%7bst%2f3ec%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2fconrad%2ddk%2fs%7d%7bl%2f02%2daa%2fl%7d%7bmd5%2f40681438cceaf614dd0b8290d8e505c2%2fmd5%7d&act=search&dp2=ff_search&search_input=M%E5leledninger,%20pr%F8vespidser&tpl=ws_search.htm&channel=conrad-dk&queryFromSuggest=1&refKey=0diBYmot0
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også