Hejsa,
Har netop konstateret at disse gummikoblingslejedimser her er gået itu. De er sikkert fra '69.
Spørgsmålet er hvad de hedder. der er fire styks af dem og de sidder som led imellem to plader. En plade på skrueakslen og een på motoren ....
PFT
Bjørn
Hejsa,
Har netop konstateret at disse...
Vis hele indlægget