Opdatering i nat

Hej alle,

Jeg går i gang med en opdatering af det bagvedliggende system lige om lidt. Der er primært tale om forbedringer i "maskinrummet", så dvs. ikke noget I kommer til at mærke umiddelbart.

Men da der er tale om en større omgang (går fra Dotnetnuke version 6 til 7), kan det give nogle følgevirkninger - læs: fejl

Jeg har testet opdateringen grundigt i et testmiljø, meeeeen erfaringen siger at der alligevel kan opstå problemer.

Så hvis I ser noget der ser forkert ud, så sig lige til.

Takker!

Mvh. AllanE
Hej alle, Jeg går i gang med en opdatering af... Vis hele indlægget
65 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
slettet..

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hej.
Kører stadig vista, da jeg ikke har taget mig sammen til at finde på noget andet, men lad os nu se, hvordan det går.
Ingen cursor fra start men kommer ved skrivestart.
Linieskift virker automatisk.
Ser lige på billeder.

Efter indsætning kan jeg ikke flytte cursor
og linieskift er forsvundet.

ktm, dette er en af de mest praktiske biler, jeg har haft. Den har været i Ungarn og Tjekkiet. Jo, nu virker linieskift igen men det gjorde det ikke efter første sætning efter billedet blev sat ind.

mvh

 varmetossen

Skrevet af PinkHenrik på 21 jul 2014 15:32









lige gyldigt hvor jeg skriver...
Så  hvad ???  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 21 jul 2014 16:33
Så  hvad ???  


Det var fordi jeg oplevede at når jeg lavede et citat, så kunne jeg ikke komme til at skrive uden for citat boksen, men det ville den pludselig godt nu...derfor skrev jeg "slettet" det indlæg jeg havde lavet oppe over...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
øhhh hov,  nu gør den det så igen, altså sætter mit svar skrift i samme boks som Nitter, jeg har citeret 
Eller er det mig der en taste mongol, og gør noget forkert ? 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 21 jul 2014 18:20


 Hmm, ved ikke lige hvorfor Henrik. Prøver lige om jeg er mere forstandig. 

Der kræves vist særlige evner og få teksten placeret i citatboxen.    Og dem er jeg vist ikke i besiddelse af.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der kræves vist særlige evner og få teksten placeret i citatboxen. Og dem er jeg vist ikke i besiddelse af.


Er det sådan i mener???

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 21 jul 2014 23:12


Er det sådan i mener???


Når jeg trykker på citat knappen, så er hele min "skrive boks" et citat, og der er ingen rammer omkring jeres citat, så jeg kan ikke sætte curseren andre steder...
Jeg skriver også med en grå skrift, som ellers indikerer at det er citat 















og det hjælper ikke at flytte teksten længere ned ...



Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis