Opdatering i nat

Hej alle,

Jeg går i gang med en opdatering af det bagvedliggende system lige om lidt. Der er primært tale om forbedringer i "maskinrummet", så dvs. ikke noget I kommer til at mærke umiddelbart.

Men da der er tale om en større omgang (går fra Dotnetnuke version 6 til 7), kan det give nogle følgevirkninger - læs: fejl

Jeg har testet opdateringen grundigt i et testmiljø, meeeeen erfaringen siger at der alligevel kan opstå problemer.

Så hvis I ser noget der ser forkert ud, så sig lige til.

Takker!

Mvh. AllanE
Hej alle, Jeg går i gang med en opdatering af... Vis hele indlægget
65 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Og man kan ikke redigere.

Den smiley jeg indsatte, kom kun i som følge af, at jeg brugte kolon : og parentesen (

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er meget mærkeligt, for jeg bruger Chrome og her virker det.

Kan jeg få jer (Nitter og KTM) til at åbne "Tilføj svar" og sende mig et screenshot via "Feedback"-knappen i højre side? Det vil hjælpe mig en del.

Takker!


PS: Ærgrer mig MEGET over alle de problemer. Troede vi var sluppet godt fra opgraderingen, som er ved at være nødvendig. I værste fald må vi rulle tilbage, men det bliver et he**** til arbejde at redde alle de nye indlæg siden opgraderingen.  Så jeg kæmper lidt for at få det til at virke.



Mvh. AllanE

Nu har jeg skiftet til IE, hvor det åbenbart virker.


Men jeg kan ikke selv bestemme, hvor teksten skal stå   Edit: Og rettefunktionen virker ikke overbevisende. Den tilføjede tekst kommer lige ind i enden af det først skrevne i kladden i hvert fald. I kladden er det helt tosset.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det kan jeg så ikke finde ud af!
Men skrivefeltet mangler helt. Smileyer er på sædvanlig vis vist ude til højre, men er ikke aktive
Meget sørgeligt!! Og sikkert pisseirriterende for dig.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvilken version af Chrome bruger du, ktm? Normalt opdaterer Chrome selv, men måske kører du med en gl. version?

(se det ved at klikke på Chrome-menuen og vælge "Om Google Chrome").

Mvh. AllanE
Annonce
Er det dette her?

Version 36.0.1985.125 m

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg kan ikke "vække" editoren ved blot at skrive i det der skulle have været et skrivefelt.

Jeg melder delvist fra på nettet!

Med venlig hilsen
ktm

 

Du kører med nyeste version, så det er lidt underligt og burde virke.

Hmmm....nå, jeg må undersøge nærmere.

Men tak for hjælpen.

Mvh. AllanE
Hej Allan...

Hmm jeg har så en lidt anden fejl. Jeg kan ikke se indlæggene.
Kan se nogle af indlæggede, eller de fleste tror jeg da,
men nogle af indlæggede giver ikke mening som om der burde være en besked imellem dem.
Og kan se på forsiden at jørgen har skrevet 3 indlæg for kort tid siden men det sidste indlæg jeg kan se er fra Allan.
Og ingen fra Jørgen.
Har nu prøvet både i Internet Explorer og google crome. Safari er ikke afprøvet endnu men gør jeg senere. Har nyeste version af begge. Eneste forskel på de 2 browsere under denne debat er at Internet explorer deler samtalen op på 2 sider og crome nøjes med en side men der er ikke flere indlæg af den grund...
Jørgen skrev 3 indlæg som test og slettede dem vist igen, så de ikke kan ses her på indlægget (selvom de stadig står på forsiden). Så det er der en forklaring på.

Er der andre indlæg, som du ikke ser? Har du mulighed for at prøve med Feedback-knappen til højre, hvis du kan se den, så jeg får et screenshot med (husk at vinge dén valgmulighed af)?


Mvh. AllanE
Der er yderligere 45 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis