Nyt fra LDS: Medlemstilbud og konkurrencer

Har du set de nye menupunkter i toppen? "Tilbud" og "Konkurrencer"

Efter sidste runde "gruppekøb" fik vi meget positiv feedback fra brugere der gjorde brug af tilbuddet. Der var nogle, som foreslog at vi skal lave tilbud eller rabataftaler, der varer længere tid end én uge.

Det har vi taget til os og vil fremover forsøge at lave længerevarende aftaler om "medlemsrabatter" og tilbud. Derudover kan der ved lejlighed komme 1-uges spottilbud.

Vi har nu lavet aftaler med Malgodt.dk, Greenline.dk og Grus Direkte om rabatter på hhv. maling, LED-produkter og grus & sten. Indtil videre gælder tilbuddene i juli måned.

Derudover har to af firmaerne været så venlige, at sponsorere præmier til vores nye konkurrencer! Fremover vil vi afholde konkurrencer, når vi har mulighed for det - se mere under menupunktet "Konkurrencer". Skynd jer ind og vær med!

Så nu får alle medlemmer på LDS både rabatter og præmier

Fortæl gerne hvad du synes om det - er det noget du vil bruge, er der noget der kan gøre bedre? Al feedback er velkommen!

PS: Kom gerne med forslag til nye tilbud, som vi kan prøve at arrangere.

Mvh. AllanE
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Allan.

Som vanligt, næsten da, vil jeg gerne vise hwon det nye tiltag ser ud på min skærm. 

Det er forhåbentelig ikke meningen dine to sidste menupunkter skal stå hvor de står. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hmmmm....det var da utroligt Jeg har ellers testet i alle de browsere, som jeg kunne finde.

Jeg kigger på det igen senere i dag.

Mvh. AllanE
Det er det samme her på Chrome!!

Med venlig hilsen
ktm

HOVSA, glemte helt jeg kigger i/på Chrome. Husk lige og zoome når du kontrollerer Allan. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad der er galt....har prøvet i flere browsere (også Chrome) og har prøvet med og uden zoom. Ingen forskel.

Kører I med større fontstørrelse i Windows? Hvis dét er tilfældet, så har det måske hjulpet nu, at jeg har gjort skriften lidt mindre i topmenuen?

Mvh. AllanE
Annonce
Skrevet af AllanE på 26 jun 2014 19:52
Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad der er galt....har prøvet i flere browsere (også Chrome) og har prøvet med og uden zoom. Ingen forskel.

Kører I med større fontstørrelse i Windows? Hvis dét er tilfældet, så har det måske hjulpet nu, at jeg har gjort skriften lidt mindre i topmenuen?
Fontstørrelsen mener jeg er den windows normalt kører med. Men jeg kan ikke se nu har ændret fontstørrelsen på menu'en. Måske jeg skal til og finde skydelæren, med det fine "øwemål" frem ???  

Måske er det fordi skærmen her har færre punkter end din ? Min er noget med 1600 gange et eller andet der er lykkeligt glemt. 

Mvh. Leif.

Onliner:
Det bør ikke betyde noget, for LDS er sat til en fast bredde.

Prøv lige at trykke CTRL-F5 på samme tid. Det ser ikke ud til, at du har fået opdateringen med den mindre skriftstørrelse.

Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 26 jun 2014 21:45
Det bør ikke betyde noget, for LDS er sat til en fast bredde.

Prøv lige at trykke CTRL-F5 på samme tid. Det ser ikke ud til, at du har fået opdateringen med den mindre skriftstørrelse.
Øh jo ja, efter CTL-F5 hjalp det en smule. Nu mangles der vist kun OVERBLIK.  

Mvh. Leif.

Onliner:
Er det i Windows 8, at folk oplever problemer? Så prøv lige at gøre følgende:

Højreklik på skrivebordet
Skærmopløsning
Gør tekst og andre elementer større eller mindre
Sæt flueben i "Lad mig vælge ét skaleringsniveau til alle mine skærme"

Chrome har nogle issues med Windows 8, som bliver løst ved at gøre ovenstående.
Vinderne af konkurrencerne findes 14. juni... for over en uge siden.

Der ud over kunne betingelserne godt være mere klare. Får præmiesponsoren f.eks. adgang til min e-mail adresse, så denne kan bruges til markedsføring?
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også