Nyt fra LDS: Medlemstilbud og konkurrencer

Har du set de nye menupunkter i toppen? "Tilbud" og "Konkurrencer"

Efter sidste runde "gruppekøb" fik vi meget positiv feedback fra brugere der gjorde brug af tilbuddet. Der var nogle, som foreslog at vi skal lave tilbud eller rabataftaler, der varer længere tid end én uge.

Det har vi taget til os og vil fremover forsøge at lave længerevarende aftaler om "medlemsrabatter" og tilbud. Derudover kan der ved lejlighed komme 1-uges spottilbud.

Vi har nu lavet aftaler med Malgodt.dk, Greenline.dk og Grus Direkte om rabatter på hhv. maling, LED-produkter og grus & sten. Indtil videre gælder tilbuddene i juli måned.

Derudover har to af firmaerne været så venlige, at sponsorere præmier til vores nye konkurrencer! Fremover vil vi afholde konkurrencer, når vi har mulighed for det - se mere under menupunktet "Konkurrencer". Skynd jer ind og vær med!

Så nu får alle medlemmer på LDS både rabatter og præmier

Fortæl gerne hvad du synes om det - er det noget du vil bruge, er der noget der kan gøre bedre? Al feedback er velkommen!

PS: Kom gerne med forslag til nye tilbud, som vi kan prøve at arrangere.

Mvh. AllanE
Har du set de nye menupunkter i toppen? " Tilbud... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ups!! Tak! Det retter jeg med det samme - det er selvfølgelig 14. juli!!

Og jeg uddyber lige betingelserne. INGEN får adgang til oplysninger om email mv....kun hvis man vinder, sender jeg navn, emailadresse og telefonnr videre til præmiesponsoren, så de kan sende præmien.

Konkurrencerne er ment som et hyggeligt tiltag for LDS'ere - ikke for at skaffe marketing-tilladelser til andre firmaer. Det skal selvfølgelig fremgå tydeligere - tak for tippet.

Mvh. AllanE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også