Hej har denne motor liggende i min nye båd den kan starte og sejle, jeg syntes bare den starter dårligt, motoren er en gammel sag og det er en benziner, er der nogen der ved hvad der kan være oresag til dette skal lige nævnes at den skulle ifølge den tidligere ejer, lige have haft fået skiftet platinger og tændrør og toppakning sidste nævnte er der kvittering på. Håber nogen kan give et par fif
På forhånd tak
Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!