Uønskede træer.

Jeg har en meget bred og tæt liguster hæk. Og så har jeg fugle, disse fugle har det med at spise frø har jeg på fornemmelsen. De skider så i hækken, og så har jeg efter et stykke tid eks. et lille træ som eks hyld, ahorn, elm, cotoneaster. 

Disse træer er svære at komme af med. Jeg har prøvet diverse ting, men de gror bare videre. Jeg kan ikke hive dem op med rod pga. den tætte liguster. Hvad kan man gøre for at få disse træer til at gå ud/dø.
Hvis man snitter barken i bunden dør rødderne så også. Hvad med kobbersøm, det syntes jeg at have hørt. Har dog ikke søm, men jeg har masser af 1,5 kvardrat elektrikker ledning.

Gode råd modtages.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Jeg har en meget bred og tæt liguster hæk. Og så... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Stort set enig med dig - der er heller ikke andre plantegifte, der får adgang til hverken min have eller indkørsel - heller ikke for at slå mine mælkebøtter i plænen ihjel - dem lever jeg med og stikker nogle op engang imellem.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Ukrudt er jo ret beset bare en plante der vokser på et forkert sted 

Græs er jo fint som plæne, men belastende sammen med purløg  

Jeg har feks ladet en tidsel stå i min forhave, den er nu næsten en meter høj med et hav af flotte blomster på 
...men men men, den bliver fjernet inden den kan sætte frø...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også