Genkendelse af båd

Foto

Foto
Vi har købt denne båd men er i tvivl om det nu også er en Apollo Merkur 30, er der nogle der kan genkende denne båd?

Karin
Vi har købt denne båd men er i tvivl om det nu... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Bovpropel er bestilt tak endnu en gang for svaret.
Karin

Karin

cruze skrev den 16-07-2014 20:38:03

Hej
Hvor har i købt båden det var nogle af mine venner der købte den af Erik Wiergang for mange år siden og manden er også død nu så hvis det er den har den stået på land i nogle år. Der skulle ligge 2 stk Volvo motorer i den jeg har selv været med til at sprøjtelakere den engang omkring 1989-90.
mvh ole.

Hej Ole! 


Jeg tror at den omtalte båd du skriver om med 2 styks volvo diesel motore - den er jeg ret sikker på er i min besiddelse nu.

Her nedenfor et billede af styrbord motor. 


Hvis du har mere information du kan dele om Eriks egen båd, eller dem han byggede, så ville jeg være meget taknemmelig. 

Hvis du kender til artikler må du også meget gerne dele. Søger alt historie jeg kan finde om båden. 

PS.  Jeg ved godt denne tråd er meget gammel. Håber dog at kunne vække liv her i igen og få noget mere historie om min båd. 


Mvh Nicolai 
Hej Nicolai
Hvor har du købt den henne mener at den mine venner havde Eriks gamle båd stod i Nordjylland 
cruze skrev den 21-03-2023 18:49:54

Hej Nicolai
Hvor har du købt den henne mener at den mine venner havde Eriks gamle båd stod i Nordjylland 

 Den er købt af en herre fra Herning. 


Ja man må sige verden er lille. Båden er nu tilbage i "Nordjylland" og får atter den kærlighed hun har fortjent. 

Fedt at du stadig er aktiv her inde, krydsede fingre for der, men med 9 år siden sidste aktivitetet så var forhåbningern6e ikke store Mht til svar. 


Hvis du har interesse er du velkommen ombord en dag i fremtiden 




Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også