Nyt fra LDS: Har du problemer efter opdatering?

Efter en opdatering blev lagt på her til aften, kan nogen opleve problemer med LDS, når der scrolles ned.

Problemer er, at browsere cacher filer (dvs. gemmer kopier på computeren for at øge hastigheden) - og de filer bliver ikke altid opdateret med det samme.

Løsningen er enkel nok: Tryk Ctrl+F5, dvs. hold CTRL (control-tasten) nede samtidig med at der trykkes på F5-knappen.

Så tvinger man browseren til at loade alle filer igen og dermed får man de nyeste versioner.

Opdateringen gør, at topmenuen bliver "hængende" i toppen af skærmen, så den altid er nærheden. Det giver bedre overblik og gør det hurtigere at klikke rundt på LDS.

Mvh. AllanE
Efter en opdatering blev lagt på her til aften... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Han er da kommet på afveje!!! Sker det når du trykker "Vis udkast", når der skrives nyt indlæg?

Ser fint ud på min skærm....Hmm, jeg må på detektivarbejde.

Listen over lignende indlæg bliver iøvrigt brugt rigtig meget. Det er ret relevant, især hvis man via en søgning, efter et bestemt emne, finder et indlæg og gerne vil inspireres.

Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 11 apr 2014 10:25
Han er da kommet på afveje!!! Sker det når du trykker "Vis udkast", når der skrives nyt indlæg?

Ser fint ud på min skærm....Hmm, jeg må på detektivarbejde.

Listen over lignende indlæg bliver iøvrigt brugt rigtig meget. Det er ret relevant, især hvis man via en søgning, efter et bestemt emne, finder et indlæg og gerne vil inspireres.
Jeps Allan, det er når man trykker på vis udkast han kommer i vejen. 

Du må vist også prøve og sætte din skærmopløsning ned, når du tjekker efter at have pillet. 

Tja'e, personlig bruger jeg kun søgefunktionen alene når ...... Derfor er listen bare ubrugeligt fyld for mit vedkommende. Men er måske også en smule mærkelig.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Ups, dobbeltpost. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
@Bent, jeg glemte helt din bøn om tekstfarven på forsiden. Jeg har nu gjort den lidt mørkere, så der er mere kontrast. Er den blevet mere læsbar hos dig?


@Nitter: Udkast-funktionen skulle gerne virke nu, uden at LDS-fyren står i vejen. Jeg har ændret det, så den vises under hele "Svar indlæg"-boksen, dvs. den svæver ikke mere som et vindue. Vil du tjekke om det virker hos dig?

Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 01 maj 2014 11:01

@Nitter: Udkast-funktionen skulle gerne virke nu, uden at LDS-fyren står i vejen. Jeg har ændret det, så den vises under hele "Svar indlæg"-boksen, dvs. den svæver ikke mere som et vindue. Vil du tjekke om det virker hos dig?
VaaaUw.   Kan sagtens, med lidt god vilje, "overse" den stakkels LDS mand nu. Takker Allan.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis