Nyt fra LDS: Har du problemer efter opdatering?

Efter en opdatering blev lagt på her til aften, kan nogen opleve problemer med LDS, når der scrolles ned.

Problemer er, at browsere cacher filer (dvs. gemmer kopier på computeren for at øge hastigheden) - og de filer bliver ikke altid opdateret med det samme.

Løsningen er enkel nok: Tryk Ctrl+F5, dvs. hold CTRL (control-tasten) nede samtidig med at der trykkes på F5-knappen.

Så tvinger man browseren til at loade alle filer igen og dermed får man de nyeste versioner.

Opdateringen gør, at topmenuen bliver "hængende" i toppen af skærmen, så den altid er nærheden. Det giver bedre overblik og gør det hurtigere at klikke rundt på LDS.

Mvh. AllanE
Efter en opdatering blev lagt på her til aften... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Frygt ej, nitter!

Jeg prøver at finde en måde, at komme uden om det her på, men indtil videre, så prøv det her.

Her er tricket: Tryk CTRL-knappen på tastaturet ned og samtidig trykkes på F5.

Lad mig lige høre om det virker.



Mvh. AllanE
Windows med Firefox:
På de ca. 2 cm øverst på skærmen virker links ikke, man kan ikke klikke på dem..

Bortset fra det: pleeease lav om på den grønne tekst på forsiden, det er fuldstændig ulæseligt.

MvH,

Bent.
Desværre Allan,

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
AHA! Jeg ser samme fejl nu. Det sker, når vinduet kommer under en hvis antal pixels i bredden (dvs. også hvis man har en lille skærm).

Jeg jagter fejlen.

Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 10 apr 2014 18:44
AHA! Jeg ser samme fejl nu. Det sker, når vinduet kommer under en hvis antal pixels i bredden (dvs. også hvis man har en lille skærm).

Jeg jagter fejlen.
Det lyder godt. Min skærmopløsning er i øvrigt 1366*768 hvis det kan hjælpe. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej.
Ser også bjælken på min snart uddaterede XP men ikke når jeg går ind på  min Samsung S3 men kender ellers ikke en dyt til det.

mvh

 varmetossen

Ok, det er en lidt større opgave at fikse. Indtil jeg har en løsning, har jeg nu fjernet funktionen der får menuen til at blive hængende.

Håber at få det klart i morgen.

Jeg synes faktisk at det fungerer ret godt, altid at have menuen ved hånden.

Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 10 apr 2014 23:45
Ok, det er en lidt større opgave at fikse. Indtil jeg har en løsning, har jeg nu fjernet funktionen der får menuen til at blive hængende.

Håber at få det klart i morgen.

Jeg synes faktisk at det fungerer ret godt, altid at have menuen ved hånden.
Nåå, det er det du kløws i.  Undres dog over det skulle være smart og have en menu hængende og spærre for god læseplads.  Det er vel egentelig ret sjældent den skal bruges HVIS der blev sat en ussel bette knap på i bunden hvor der stod "Til top". Prøv og kig på andre fora hvordan det skal laves.

Hvis du vil lave noget der virkelig er smart, skal du have fora'ets cookies til at spille sammen med pilene ved ulæste indlæg når man browser ned af siden, det er en funktion der mangles MEGET. 

Ja og nu når jeg er i gang med at "brokke" mig.
Hvad laver den lille grønne mand egentelig på det underlige sted ???
Overvej lige om han overhovedet er til nogen hjælp, eller står han bare og fylder unødigt op ??? 




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis