Bådmotor af buskrydder

Nu tænker i nok på overskriften hold kæft en tumpe, det er jeg nok også men...

Jeg skal bruge en motor til min tømmerflåde hvis der en dag sker noget eller jeg skal sejle et kort stykke. Og jeg vil ikke bruge særlig mange penge på det her projekt og det billigste folk har påhængsmotorer til salg til er 3000 ca. og det er langt over hvad flåden koster. Motoren skal bare kunne få mig lidt frem ikke noget sindsygt.

Så slår det mig billig motor til båden.. BUM! Jeg har været i vietnam og der har de sådan nogle her!
https://www.facebook.com/photo.php?...mp;theater
Se det kunne godt forveksles med en større buskrydder hvis i forstår og sådan tænkte jeg at jeg ville lave min bådmotor. Så tænkte på om ejg ikke bare kunne bruge vores buskrydder og så svejse en propel på i stedet for og så bare derudaf? Det eneste problem jeg ser lige pt er kølesystem? Ved ikke om den kan køle nok når den kører sådan i længere tid? Tænkte også mere på om sådan en buskrydder motor er kraftig nok til at få mig lidt den vej jeg vil da flåden er temmelig tung?

Håber I har nogle andre bud eller lign til billig fremdrift! (skal selvfølgelig lave nogle årer)

 

Nu tænker i nok på overskriften hold kæft en tumpe... Vis hele indlægget
44 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af NiklasH på 15 apr 2014 21:52

så er jeg her igen? Havde i nogle motorer til salg da?

Men ja der er stor modtand da det også en en rigtig tung flåde i det den er lavet i rustfrit stål.


Har du nogle af de der stykker papir med flotte tegninger på hver side og et 1 tal efter fulgt af 000 . Så har jeg en fin motor vi kan bytte med for 5 af de fine stykker papir med tegninger på begge sider o.s.v.

Ja og hvad så ! vil du frem i verden  eller hur

Nu vi er ved sjove fremdriftmidler, så har jeg set et par gutter der brugte 2 løvblæsere og de kom godt derud af. kunne ikke dy mig

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis