Sover Thomas endnu?

Hej Thomas.

Det der med "kyllingen" det er nu den bedste jeg har hørt længe, jeg griner hver gang jeg bare kommer til at tænke på hvordan den ville se ud oppe på hustaget.

Du må gerne for min skyld komme med flere af de indlæg, det giver god træning til latter musklerne og at humøret bestemt ikke bliver ringere af det. biggrin

------------------
Poul Erik

PE

Hej Thomas. Det der med "kyllingen" det er nu den... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at søge på krak.dk, skriv slot i feltet vej og vælg København.
Prøv så samme søgning med Århus.
591 hits på kbh og 5 hits i Århus.
Er Københavnernes problem at det skal være finere end det er. Det lugter oz af gylle og andet i København.
Århus med 5 hits har tilsyneladende ikke den fornemmelse af at det skal være finere end det er.

Ja, ja siger nogen så, kbh er også større end Århus. - ganske rigtigt, men ikke 100 gange større.

Er konklusionen at jyder er ærligere end københavnere. ?

Husk at indlægget er skrevet med et stort smil i fjæset.

------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

Hej Bindestreg: Vi fra Sjælland, kan jo ikke sidde ned og p.... så vil den jo hænge ned i det i kolde vand og det duer jo ikke, det er derfor vi fra Sjælland holder den i hånden biggrin biggrin hvorfor er det igen et hold fra Sjælland, der vinder DM i fodbold ?????????????? mvh Benny.

Benny N.
Med jyske u-landspenge kan man komme langt med (fodbolden) på sjælland.
Hvoffer denne øst-vest-strid? 75% af sjællænderne er jyder af 1., 2., 3. generation jyder. Fynboerne udgør ca. 1%

Ja Handymann: Vi gjorde det jo lige elendigt, FCK, BIF,Esbjerg, FCM. mvh Benny.

Benny N.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis