Sover Thomas endnu?

Hej Thomas.

Det der med "kyllingen" det er nu den bedste jeg har hørt længe, jeg griner hver gang jeg bare kommer til at tænke på hvordan den ville se ud oppe på hustaget.

Du må gerne for min skyld komme med flere af de indlæg, det giver god træning til latter musklerne og at humøret bestemt ikke bliver ringere af det. biggrin

------------------
Poul Erik

PE

Hej Thomas. Det der med "kyllingen" det er nu den... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der er vand omkring Sjælland fordi vi så kan kontrollere den illegale indvandring af jyder, med frie kyllinger og indvolde smile

Personligt har jeg intet imod jyder, de skal bare huske at købe en tur/retur billet til storebælt biggrin

Mvh
ThomasB
Hej.

Det var da som syv små dværge. En meget stor del af sjællændere er tilflyttere fra jylland. biggrin

Jeg må hellere fortælle hvorfor der vand omkring øen smileDet er fordi det var for dyrt at opsætte hegn omkring øen, nu hvor broen er, har i så ikke set der er grenseovergange biggrin

------------------
Poul Erik

PE

Ja og nu hvor øresundsbroen er kommet godt i gang, så kan vi jo godt rage storebæltsbroen ned igen..
Nu er de jo blevet landfast med svenskerne.. biggrin biggrin

------------------
Kris Henriksen
www.civic-klub.dk

Kris Henriksen
elektronikmekaniker og IT-Supporter ved Forsvaret
http://www.fotograf3n.dk
Hej igen jyder og andet kravl smile

At en stor del af sjællændere (på jysk "tjøbenhavnere") er fra jylland, fortæller da mere om jyder end om sjællændere smile

Hvis i kender jeres geografi, så ved i at sjælland for mange millioner år siden sad fast på jylland. Det var pga. af gyllelugten, vi fandt på at løsrive sjælland fra gylland og flytte sjælland tættere på sverige, som dengang ikke brugte snus og talte som om de var fulde.

Rag i bare broen ned, så momsen* ikke rejser til jylland.

*) For jyderne vil jeg lige kort forklare hvad moms er: Det er en afgift som det danske folketing (det der ligger på sjælland), har indført. Satsen på momsen er 25% og SKAL tillægges ALLE varer (med få undtagelser, her kan JørgenE måske supplere).

Mvh
ThomasB
Ganske kort.

Så har vi jo ikke mere Politi på Sjælland - herligt - fri hastighed, og vi kan jo altid besøge jer, og se hvordan indfødte lever smile

Mvh. Kurt


Mvh. JørgenE
Annonce
Hej Jørgen..

Hvis ikke vi har noget politi på sjælland, kan du så ikke lige forklare dem, at de ikke eksisterer her, og derfor må trække min fartbøde tilbage ? smile

Mvh
ThomasB
Som ikke har fået nogen fartbøde, men bare sagde det for at køre lidt videre på Jørgens joke.
Citat fra pev

Hej.

Det var da som syv små dværge. En meget stor del af sjællændere er tilflyttere fra jylland. biggrin

-klip-
biggrin

------------------
Poul Erik


Tjah, vi *skal* jo have vor ration af politifolk herovre! wink

Venlig hilsen

Aragorn smile

\"- lad være med at nyse eller bøvse med dit hjelmvisir lukket!\" - Aragorn.
Kunne jeg få Thomases kyllinghistorie?

Hilsen jyden, bosat på Sjælland som ulandsfrivillig

 

At I københavnere og andre på djævleøen, skal betale inden I kan køre ud på storebæltsbroen, siger vist alt om jer.
Vi jyder har et godt ry og kan nyde først og så senere betale, når vi ankommer til øen.
Hvis vi nu skulle fortryde vores tur over bæltet, betaler vi gerne for at få lov til at vende om og tage turen retur uden at have betrådt forurenet jord (sjælland)

------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

Kørte til Nordjylland i forrige uge og passerede en vej der hed "På Møddingen". Det er da kun jyder der kan finde det dejligt, at sige de bor på møddingen :roll:

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis