Racercykel ekspert, evt. brugt

Hej folkens,

har brug for kyndig vejledning vedr. køb af en racercykel.

Den kan evt. være brugt. 

Jeg har tænkt mig at bruge den så tit som muligt igennem hele året.

afstand. ca. 30 km dagligt frem og tilbage på arbejdet.

har fået at vide, at det skal vær emed Shimano gear.

Er der nogen der har forstand på det og kan hjælpe mig med mere viden så jeg ikke bliver snydt ved køb?

MVH
Hej folkens, har brug for kyndig vejledning... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er sådan en Kyllingen brugte da han kørte cross, du ved en mudret bane med nogle bakker hvor de smider cyklen på nakken når det går stejlt opad og hopper i sadlen når det igen går nedad, evigt liv for hans cykel var ikke et must så den var ikke af titanium.Du kender dem nemmest på bremserne som giver plads til bredere dæk og på at kablerne ligger oven på stangen.
Da den samme pumpede kylling skulle bestige et "lodret" bjerg var det på en racer på små 7 killo og carbon ramme/gaffel.

René
Jeg vil gerne sige mange tak for I tog jer tid til at svare!
Men et elendigt billede.

René
Annonce
Skrevet af ALB69 på 10 apr 2014 23:40
Men et elendigt billede.

René
Lige over.

Men nu var det jo heller ikke de kunstneriske kvaliteter, der var pointen. Så kig en ekstra gang og lad høre om du bemærker noget, der afviger fra normalen.
he he det kan man da kalde et slagtilbud 

Ser det også først nu... kikkede mere på cyklen 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Næh jeg bemærker ikke lige noget der afviger fra andre hyldevarer men jeg er sikker på at du kan tage et meget bedre billede når den kommer ud på landevejene hvor den hører hjemme.
Cykling er en udstyrs sport så din nyerhvervelse vil blive studeret ned til mindste detalje når du kommer rullendene, bare vent der går ikke længe før du også begynder at studere detaljer på andres cykler.
Tillykke med den og god tour.

René
Vil godt have den til gammel pris
Skrevet af ALB69 på 11 apr 2014 18:59
Næh jeg bemærker ikke lige noget der afviger fra andre hyldevarer men jeg er sikker på at du kan tage et meget bedre billede når den kommer ud på landevejene hvor den hører hjemme.
Cykling er en udstyrs sport så din nyerhvervelse vil blive studeret ned til mindste detalje når du kommer rullendene, bare vent der går ikke længe før du også begynder at studere detaljer på andres cykler.
Tillykke med den og god tour.

René

ja jeg er med på at du er meget fokuseret på billedkvaliteten, kompositionen, modlyset, beskæringen, refleksionerne og dertil de mindste detaljer på en cykel. Men for at hjælpe dig lidt, så prøv at se bort fra, at der er en cykel på billedet eller læs nogle af de andre svar herover....
Så får du ikke mere hjælp.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis