Jeg har valgt at lave min landstrømsinstallation således, at jeg bruger en Victron skilletransformator samt et jordplan (cinder metal plade monteret under vandlinjen).
Jeg købte jordplanet hos Palby, men der var ikke nogen vejledning i æsken. Er det korrekt forstået, at de blå plaststykker skal monteres mellem skrog og jordplan-plade?
Jeg formoder, at den tredje møtrik skal bruges til at fastspænde en polsko, så jordplanet kan forbindes til skilletransformatoren?
Mvh
Flemming
Meget kan svejses med pind!