Problemer igen igen. W8.1

Efter min kælekat har udført sin vanlige catwalk over tasteturet, mens jeg læste lidt på LDS, er min Internet Explorer pludselig holdt op med at fungere ide alle menupunkter er grå, dvs. de er indaktive. Selv det punkt der skulle fortælle om alle Microsofts rettigheder er "dødt", så den er HELT HELT gal.  

Har prøvet at finde en IE 11  og installere på ny, hvilket jeg ikke kan da IE 11 er installeret i forvejen 

Har prøvet om jeg kan slette IE 11 uden held. Det syntes ikke at kunne gøres på den almindelige måde. 

Dette indlæg er skrevet i Google Chrome, som jeg overhovedet ikke bryder mig om, men Chrome har været min redning flere gange når MIE ikke virker på netbank osv. 

Hvad gør man for at få den f...... IE op at køre igen ???  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Efter min kælekat har udført sin vanlige catwalk... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af je__ns på 03 mar 2014 16:29
Så må du jo formatere og ny installere
Det var fandemde galemende (undeskyld) ikke godt.   Jeg må have skrevet til MS og få opskriften på HOW TO  DO. Du ved nok, man prøver det nemmeste sted først. 

Men takker for indput i forsøg på en redning til alle. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hvis du er fortrolig med at bruge RegEdit så prøv lige dette:

1. Open "regedit.exe" from the "Start" button (or "Start" - "Run" for Windows XP users).

2. Navigate to the following key: My Computer \ HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Policies \ Explorer

3. You should see a key "NoBandCustomize" with a value of 1. Either delete the key or change its value to 0.

4. Restart Internet Explorer 7. The "Menu Bar" and "Links" options should now be available.
Hmm Henrik, den KEY findes bare ikke.      



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Prøv at oprette nøglen og sæt værdien til 0. Du kan altid slette den igen, hvis det ikke virker:

Doppelklicken Sie auf den Schlüssel "NoBandCustomize".
Falls dieser Schlüssel noch nicht existiert, dann müssen Sie ihn erstellen. Dazu klicken Sie mit der rechten Maustaste in das rechte Fenster. Im Kontextmenü wählen Sie "Neu" > "DWORD-Wert" (REG_DWORD). Als Schlüsselnamen geben Sie "NoBandCustomize" ein.
Skrevet af henrikh29 på 03 mar 2014 21:27
At reinstallere Win8 virker på mig lidt overilet. Katten må jo have trykket en eller anden tastekombination, der må kunne omgøres.
Ja vil også mene der kun er faldt en prober pote, der simpelt og enkelt burde kunne laves om. Problemet er bare at finde en komplet liste over "poteaftryk" med tilhørende forklaring. Det ER vist ikke underdrevet og postulere, det ikke er Microsofts normale prakcis nu om dage at forklare hvordan deres skrammel skal bruges.  

Derimod erindere jeg de gode gamle CPM dage, hvor Microsoft leverede en 8" enkeltsidet disk med et tilhørende 2 1/2" tykt ringbind til en skalled basic interprenter.   Men ok, teksten var også så stor at selv den mest langsynede kunne læse den uden briller. 

Prøver lige og sætte den "KEY" ind og se hwass der sker. Skramlet kan højst eksplomdere. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Kan vist hekse og ture alt det der passer mig. Og indsætte den før omtalte "KEY" skete der intet ved overhovedet. Må se om jeg kan finde vej til Microsofts klagekanal. 

Tak for indputs endnu engang. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 04 mar 2014 19:40

Kan vist hekse og ture alt det der passer mig. Og indsætte den før omtalte "KEY" skete der intet ved overhovedet. Må se om jeg kan finde vej til Microsofts klagekanal. 



Tak for indputs endnu engang. 


Har du prøvet gå ind på www.microsoft.dk på deres hjemmeside er der en mulighed for at få telefonisk support ( jeg ved ikke om den er gratis) eller på en af de sider, hvor der er gratis hjælp. Du kan starte med at vælge support på hjemmesiden.


fase
Nå du kan huske det gamle CP/M system. Ja det har jeg også haft et enkelt bekendtskab med. Det var før der var noget der hed pc'ere, men så kom IBMs 8086, 80286, 80386 osv og så tog fanden da ved det.


PS CP/M var ikke lavet af Microsoft, men Digital Research - faktisk nogle år før MS/Bill Gates kom på banen.
Skrevet af S. fabrin på 04 mar 2014 20:11 

Har du prøvet gå ind på www.microsoft.dk på deres hjemmeside er der en mulighed for at få telefonisk support ( jeg ved ikke om den er gratis) eller på en af de sider, hvor der er gratis hjælp. Du kan starte med at vælge support på hjemmesiden.

Har væren der og fortalt at både jeg og min kat er meget meget skuffet over deres produkt.  Så det bliver spændende og se hvad der sker. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis